نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4196
-
الف
+

«مهران احمدی» بازیگر نقش «عباس ساحلی» در سریال «جدال با سرنوشت» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «مهران احمدی» بازیگر نقش «عباس ساحلی» در سریال «جدال با سرنوشت» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران احمدی» زاده 10 حوت(اسفند) 1352 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون اهل ایران است.

احمدی در نوجوانی بازیگری در تیاتر را آغاز کرد. وی در سال 73 وارد دانشگاه شد و در رشته تیاتر با گرایش بازیگری تحصیل کرد.

از اولین کارهای تیاتر او می توان «چند و چون به چاه رفتن»، «محاکمه ژاندارک» و «آسید کاظم» را نام برد، وی با سریال «جستجو» وارد قاب تلویزیون شد و بازیگری در سینما را با فلم «آدم» به کارگردانی «عبدالرضا کاهانی» آغاز کرد.

بازی او در فلم‌هایی چون «هیچ» (1388)، «خواب‌های دنباله‌دار» (1388)، «سیزده 59» (1389) و «آلزایمر» (1389) مورد توجه منتقدان و مخاطبان سینما قرار گرفت.

احمدی در سریال «جدال با سرنوشت» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، نقش «عباس ساحلی» را بر عهده دارد.

جدال با سرنوشت اولین سریالی است که وی به حیث یکی از شخصیت های مرکزی مقابل کمره رفته است.

وی در سال 1391 با حضور در سریال «پایتخت2» یکی از نقش های ماندگار خود را رقم زد. احمدی در پیوند با این سریال و نقش «بهبود فریبا» گفت: سریال «پایتخت» را خیلی دوست دارم و کسانی در این سریال حضور دارند که به نظرم در نوع خود بهترین هستند. به همین خاطر خیلی خوشحال شدم که نقش «بهبود» را به من پیشنهاد دادند و من این نقش را بازی کردم.

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به حیث دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد. او در آثاری چون «سیزده 59»، «خواب های دنباله دار»، «آن جا» و «بیست» به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز همکاری داشته و در فلم «هیچ»، وظیفه مدیریت برنامه ریزی را نیز برعهده داشته است.

سال 1392 را می توان سال اوج این بازیگر تاکنون دانست. سریال های «مهرآباد»، «یادآوری» و «آوای باران» و «پایتخت3» با بازی او از تلویزیون نشر شد و در سینما، فلم های «روز روشن»، «آینه شمعدون»، «شیار 143» و «تمشک» را بازی کرد.

بازی وی در نقش «شکیب» در سریال «آوای باران» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید بسیار مورد توجه قرار گرفت. احمدی در پیوند با نقش شکیب این چنین گفته است:  شکیب وضعیت رفتاری مختلفی دارد. با همسر و فرزندانش به یک شیوه رفتار می کند و با بچه هایی که به کار گرفته به شیوه ای دیگر. اتفاقا یکی از ویژگی هایی که برای متفاوت بودن شکیب در نظر گرفتیم این است که زورگو نباشد و از همان مولفه های رایج درباره نقش آدم های زورگو پیروی نکند.

احمدی تاکنون در فلمهایی نظیر «بیست» (۱۳۸۷)، «بی‌خود و بی‌جهت» (1390)، «بغض» (1390)، «روز روشن» (1391)، «شیار ۱۴۳»، (1392) و «تمشک» (1392) حضور داشته است.

به علاوه وی بازی در سریال‌هایی مانند «تنها در تاریکی» (1378)، «روزهای مه‌آلود» (1379)، «تا ثریا» (1390)، «یادآوری» (1392)، «آوای باران» (1392)، «پایتخت 3» (1393)، «زعفرانی ها» (1395) و «پایتخت 6» (1399) را در کارنامه دارد.

وی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بخش «جلوه‌گاه شرق» (سینمای آسیا) از بیست و نهمین جشنواره فلم فجر برای فلم «آلزایمر» ( ۱۳۸۹) شده است.

گفتنی است سریال های پایتخت2 و3، یادآوری، آوای باران و زعفرانی ها با نقش آفرینی مهران احمدی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «جدال با سرنوشت»

دانلود سریال «پایتخت2»

دانلود سریال «پایتخت3»

دانلود سریال «یادآوری»

دانلود سریال «آوای باران»

دانلود سریال «زعفرانی ها»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
ظاهر از مزارشریف

در پایتخت موفق است.