نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
770
-
الف
+

امروز در «جدال با سرنوشت» می بینید؛ «مهران» رسوا می شود

دراین ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت هشتم سریال «جدال با سرنوشت» را تماشا می کنید.

امروز در قسمت هشتم سریال «جدال با سرنوشت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید؛ پدر مینا که به خاطر عارضه قلبی در شفاخانه بستری است و نیاز به دوا دارد و با وجود تمام تلاش های فامیل پورمند امکان تهیه این داواها فراهم نیست و «مینا» ناگزیر می شود برای تهییه داواها  پسر عمه اش را به سراغ خواستگار سابقش «عباس ساحلی» بفرسد و از سوی دیگر دست «مهران» برای پسر عمه «مینا» که از نیروهای مبارزه با مواد مخدر است رو می شود و...  

به گزارش آی فیلم 2، «جدال با سرنوشت» به کارگردانی «مسعود رشیدی» و تهیه‌کنندگی «عباس بابا جعفر» تولید سال ۱376 خورشیدی می باشد.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: «مهران جوان تحصیل‌کرده و ثروتمندی است که به تازگی از خارج بازگشته و قصد ازدواج با «مینا» را دارد. اما مینا که برای ازدواج با او تردید دارد، با اصرارهای پدر و مادرش مواجه می‌شود؛ غافل از آنکه مسأله‌ای در مورد مهران وجود دارد که همه از آن بی‌اطلاع هستند . . .».

«فرشید نوابی»، «مهران احمدی»، «سمیرا سیاح»، «شیرین کاظمی»، «سعید دولتی» و «الهام جعفرنژاد» ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال «جدال با سرنوشت» ایفای نقش کرده اند.

سریال «جدال با سرنوشت» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «جدال با سرنوشت» 

م ا

نظر شما
ارسال نظر