نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1698
-
الف
+

«پیام دهکردی»: در برابر کادر صحی موظفیم

«پیام دهکردی» بازیگر سریال «مدار صفر درجه» به کرونا مبتلا شد.

به گزارش آی فیلم 2، «پیام دهکردی» بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و کارگردان تیاتر که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «مدار صفر درجه» و «هوش سیاه2» مشاهده کردند؛طی روزهای اخیر مصروف نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود که به ویروس کرونا مبتلا شد.

این هنرمند ایرانی درباره ابتلای خود به ویروس کرونا گفته است: مصروف فلمبرداری یک مجموعه تلویزیونی بودیم و ۲ روز قبل تست کامل برای کرونا را دادم و مشخص شد که به این ویروس مبتلا شده‌ام. در حال حاضر دواها را مصرف و روند تداوی را طی می‌کنم.

وی تأکید کرد: ما بازیگران به دلیل داشتن گریم نمی‌توانیم از ماسک استفاده کنیم و به همین دلیل بی‌دفاع هستیم و کارمان جزو مشاغل سخت است. در عین حال نمی‌توانیم کار هم نکنیم زیرا زندگی‌مان را از این طریق تأمین می‌کنیم.

دهکردی درباره اینکه متأسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های صحی موج چهارم کرونا در کشور ایران به شکل خطرناکی شروع شده است، یادآور شد: وقتی از قانون ماسک زدن و رعایت کردن پروتکل‌های صحی نظیر سفر نکردن و مهمانی نرفتن فرار کنیم نتیجه این می‌شود که آمار بستری شدن بیماران کرونایی در شفاخانه ‌ها ۷ برابر شده است. 

این هنرمند عرصه سینما و تیاتر با بیان اینکه اگر به ویروس کرونا مبتلا می‌شویم باید دیگران را از این امر مطلع کنیم، اظهار کرد: ما راهی برای زیبا زندگی کردن جز با صداقت نداریم زیرا عیار جامعه خوشبخت در صادقانه زیستن است و دروغ آفت زندگی است.

وی معتقد است ما در قبال کادر صحی که با کمترین حمایت و امکانات از جان خود گذشته‌اند موظفیم و نباید با رعایت نکردن پروتکل‌های صحی شرایط را برای آنها سخت‌تر کنیم.

دهکردی در گفت و گو با خبرگزاری مهر  با بیان اینکه بازیگران ناگزیر به کار در شرایط سختی همچون کرونا هستند زیرا اگر کار نکنند زندگی‌شان تأمین نمی‌شود، گفت: اینجا باید مسئولان و سیاستگذاران فرهنگی از هنرمندان حمایت کنند.

پیام نادری دهکُردی زاده ۲۰ ثور (اردیبهشت) ۱۳۵۶ در  شهرکرد کارگردان تیاتر و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و مدرس فن بیان دارای مدرک ماستری در رشته تیاتر از دانشگاه تهران است.

او در تیاتر های «جنایت و مکافات»، «آخرین نوار کراپ»، «افسون معبد سوخته»، «تیغ کهنه»، «مرگ فروشنده»، «ملاقات بانوی سالخورده»، «مرد بالشی» و فلم های سینمایی «بی‌صدا»، «تگرگ و آفتاب»، «بی خداحافظی»، «جیب بر خیابان جنوبی»، «راه آبی ابریشم»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «یک تکه نان»و «در همین نزدیکی» بازی کرده است.

«پیام دهکردی» همچنین در سریال های «باغ بلور»، «شهریار»، «گاوصندوق»، «هوش سیاه ۲»، «گذر از رنج‌ها»، «کوبار»، «گاندو»، و «گاندو2» به ایفای نقش پرداخته است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین