نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2464
-
الف
+

یکه تازی کرونا در میان ستاره های بالیوود/«آکشی کومار» بستری شد

با گسترش موج جدید کرونا بسیاری از اهالی بالیوود به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

به گزارش آی فیلم2، با گسترش موج جدید کرونا در هندوستان و به خصوص در شهر بمبئی، بسیاری از اهالی بالیوود به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند. از آن جمله هنرپیشه نامدار سینمای هند «آکشی کومار» است که در حال تولید فلمی بود که همه هندی ها منتظر تولیدش هستند و فعلا ادامه کار متوقف شده است.

روز یکشنبه بیماری کووید ۱۹ «آکشی کومار» مثبت تشخیص داده شد و روز دوشنبه در شفاخانه بستری شد. طبق گزارش های رسانه های هند، همراه با کومار، ۴۵ تن دیگر که همراه او مشغول به کار هستند، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

سخنگوی رسمی «رام ستو» استودیوی فلمسازی مشترک هندوستان و آمازون به ورایتی گفت: ۴۵ تنی که تست مثبت داشتند سر صحنه تولید فلم نبودند. این که آنها سر صحنه فلمبرداری بودند نادرست است. این افراد بخشی از یک مجموعه هنرمندان جوان و همچنین سیاهی لشکر بودند که برای صحنه های بعدی قرار بود مقابل کمره ظاهر شوند و به عنوان بخشی از پروتکل ها و دستورالعمل های دقیق تولید در خارج از محل، آزمایش شدند. هیچ یک از آنها حتی به واحد تولید نپیوسته و هرگز سر صحنه فلمبرداری نبودند.

وی افزود: در این مرحله، تنها تمرکز ما بر روی سلامتی، ایمنی و رفاه کل خدمه است اما به دلیل احتیاط فراوان، اکنون فلمبرداری را متوقف کرده ایم. 

از سوی دیگر تست کرونای «ویکی کاوشال» و «بهومی پدنکار» دیگر هنرپیشه های معروف بالیوودی نیز روز دوشنبه مثبت شد.

روز دوشنبه به دلیل موج جدید شیوع ویروس کرونا در ماهاراشترا، ایالت غربی هند که بمبئی مرکز آن است، محدودیت های شدیدی در این منطقه اعمال شد. سینما ها، مراکز خرید و رستورانت ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شده اند.

 هند بر اساس آمار وزارت صحت این کشور، روز دوشنبه ۱۰۳،۵۵۸ مورد ویروس کرونا را با ۴۷۸ مورد مرگ ثبت کرد که بالاترین رقم یک روزه در این کشور است. حدود ۵۵ درصد موارد مربوط به ماهاراشترا است.

در نتیجه با توجه به شرایط بحرانی کشور هند، شرکت «رلاینس اینترتِینمنت» تصمیم گرفت ادامه تولید و فلمبرداری «سوریاوانشی» با نقش آفرینی «آکشی کومار»، «رانویر سینگ» و «آجی دوگان» را تا سی ام آپریل به تعویق بیاندازد.

هفته گذشته نیز انتشار فلم بالیوودی «چهره» با بازی «آمیتاب بچن» به تعویق افتاد. 

پیش از این نیز «عامر خان» ستاره سینمای هند و «ساچین تندولکار» قهرمان اسبق کریکت دچار بیماری کرونا شده بودند.

بیشتر بخوانید:

در خواست «آکشی کومار» از مردم بعد از ابتلا به کرونا

«عامرخان» به کرونا مبتلا شد

تاریخ اکران «سوریاوانشی» اکشی کومار اعلام شد

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر