نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1727
-
الف
+

سوال جدید دیدگاه سایت آی فیلم 2 منتشر شد

جدید ترین دیدگاه وبسایت شبکه جهانی آی فیلم 2 منتشر شد.

«پنجره آی فیلم» برنامه‌ای برای ارتباط مستقیم با مخاطبان تلویزیون آی‌فیلم 2 است؛ در این برنامه نظرات مخاطبان خوانده شده، نیم نگاهی به عکس‌ها و ویدئوهایی که آنها ارسال کرده اند، انداخته می شود و اطلاعاتی راجع به برنامه‌های در حال نشر این کانال تلویزیونی ارائه می‌شود.

«سید بشیر موسوی» و «نادیا پروانی» گردانندگان این برنامه هستند که در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۰:۴۵ به وقت کابل و تهران و ۲۱:۱۵ به وقت دوشنبه تاجیکستان از آی فیلم 2 نشر می شود.

«پنجره آی فیلم» پل ارتباطی بین مخاطبان و شبکه آی فیلم2 است و در سال گذشته با ویژه برنامه های متنوع، توانسته مخاطبان ببیشتری جذب کند.

بر همین اساس سوال جدید بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2 از این قرار است: عملکرد برنامه «پنجره آی فیلم» را چگونه ارزیابی می کنید؟ چه پیشنهادات و یا انتقاداتی دارید؟

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید. 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

عملکرد برنامه خوبه .فقط یه سوالی مدت هاست ذهنم رو مشغول کرده .چرا سریال غریبه ساخته جواد ارکانی و سریال همسفر رو پخش نمی کنید .چندساله فق طدارین میگین تولیسته اما به طرزعجیبی پخش نمی کنید که شگفت انگیزه واقعا

فرشاد حیدرپور

باسلام به نظر من برنامه پنجره همراه با مجریان توانمند ای ک داره بسیار موفق بوده در جذب مخاطب. و امیدوارم تداوم داشته باشه این برنامه. فقط اگه میشه وقت بیشتری به برنامه اختصاص داده بشه. با تشکر