نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3947
-
الف
+

«محمود دینی» از سریال خاطره انگیز «آیینه عبرت» گفت

«محمود دینی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از نحوه انتخاب شدن شخصیت های سریال «آیینه عبرت» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمود دینی» بازیگر سریال «آیینه عبرت» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» شبکه آی فیلم، از نحوه انتخاب شدن شخصیت «آتقی» گفت.

وی در پیوند با انتخاب «جواد گلپایگانی» به عنوان نقش «آتقی» در سریال «آیینه عبرت» اظهار داشت: گلپایگانی زمینه نقش آفرینی در نقش یک فرد معتاد را داشت، وی با حضور در فلم «نقطه ضعف» تجربه لازم را کسب کرده بود.

آقای دینی ادامه داد: با برنامه «سودای تلخ» آغاز کردیم و کرکتر فرد معتاد از همان برنامه برای آقای گلپایگانی شکل گرفت. سپس در سری «برگ ریزان» به خوبی این نقش دیده شد و مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر