نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2290
-
الف
+

پشت صحنه ویژه‌ برنامه نوروز 1400 با حضور مهمانانی از افغانستان در شبکه آی فیلم فارسی

پشت صحنه ویژه برنامه نوروز 1400 با حضور مهمانانی از ایران و افغانستان از شبکه آی فیلم فارسی نشر خواهد شد.

پشت صحنه ویژه‌ برنامه نوروز 1400 شبکه آی فیلم 2، عصر روز شنبه از شبکه آی فیلم فارسی نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، شبکه آی فیلم فارسی، به عنوان یکی از پرمخاطب ترین شبکه های داخلی ایران در یک عمل ابتکاری، اقدام به تهیه پشت صحنه ویژه برنامه نوروزی شبکه آی فیلم 2 نموده و قرار است این برنامه را در لحظات شیرین تحویل سال نو 1400 به بینندگان خود پیشکش نماید. 

 بر این اساس پشت صحنه ویژه برنامه نوروز 1400 با حضور مهمانانی گرانقدر از ایران و افغانستان پس از لحظات سال تحویل 1400 (حدودا 13:15 روز شنبه 30 حوت/اسفند) با اجرای بانو گیلانی از شبکه آی فیلم فارسی نشر خواهد شد.

همچنین ویژه‌ برنامه سال نو 1400 خورشیدی، شنبه 30 حوت(اسفند) از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه با بخش های متنوع و جذاب شامل اجرای موسیقی توسط «مسعود عظیمی» و « اکبر اختری»، آوازخوان های افغانستانی، اجرای نمایش توسط «جواد انصافی» بازیگر کمیدی سینما و تلویزیون ایران، گفت و گو با «مهرداد هویدا» آوازخوان ایرانی و حضور بازیگران مشهوری چون «مریم خدارحمی» و «مزدک رستمی» خواهد بود.

همچنین «نثار احمد تاجیک» هنرمند افغانستانی، «مهدی عبدالوند» قهرمان مچ اندازی آسیا و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان افغانستان از دیگر مهمانان این ویژه برنامه هستند.

ویژه‌ برنامه تحویل سال نو به تهیه کنندگی «عاطفه خالدی» و گردانندگی «سید بشیر موسوی» و «نادیا پروانی» شنبه 30 حوت(اسفند) ساعت 5 عصر به وقت تهران، 6 عصر به وقت کابل و 6:30 عصر به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم2 به نشر خواهد رسید.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر