نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2728
-
الف
+

«مهوش وقاری»: به خاطر بیماری همسرم مشکلات فراوانی دارم

«مهوش وقاری» بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران از بیماری همسرش و کنار گذاشته شدنش از حیطه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش وقاری» بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران و همسر «محسن قاضی مرادی» طی یک مصاحبه از  کنار گذاشته شدنش از حیطه بازیگری و دلتنگی هایش گفت.

بانو «وقاری» در یک مصاحبه، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفته است: سالها است که مثل قدیم بازی نمی کنم و از سویی پیشنهادات به من بسیار کم شده است. این اتفاق را هم نمی‌خواهم گردن کرونا بیندازم، نبود پیشنهاد بازی برای من از قبل از کرونا رخ داده است. 

وی در همین راستا ادامه داد: بالاخره همه می‌دانند به واسطه بیماری همسرم مشکلات فراوانی دارم و باید همیشه کنار وی باشم، همین عاملی شده تا همکاران پیش خودشان مرا از همان ابتدا کنار بگذارند زیرا نمی‌خواهند وارد دغدغه های من شوند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران با گلایه از بی اعتنایی کارگردانان به وی اظهار کرد: گاهی پیش می آید که یک بازیگر خودش بنا به شرایط نقشی را قبول می کند و یا آن را رد می کند اما متاسفانه انگار کارگردانان پیش از اینکه به من فکر کنند از فهرستشان خط خورده ام. آنها به هیچ وجه دیگر به انتخاب من برای یک نقش فکر هم نمی کنند و این برایم ناراحت کننده است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه یک عمر بازیگری می کنید و دقیقا موقعی که شما نیازمند توجه و همکاری با پروژه ها هستید شما را کنار می گذارند، انگار به طور کلی فراموش می کنند که چه زحمت‌هایی کشیده اید، متاسفم اما وقتی می گویند حرفه بازیگری بی نهایت بی رحم است به همین روزهایش فکر می کنند. 

بازیگر سریال دزد و پلیس با نقد وضعیت انتخاب بازیگران افزود: نمی‌دانم چرا ما عادت کرده‌ایم افرادی که با هم زندگی می‌کنند یا با هم دوستی و رفاقتی دارند را در هر موضوع دیگری به هم مرتبط بدانیم. حتی وقتی که من و محسن قاضی‌مرادی در یک سریال یا فلم با هم همبازی بودیم یا در مراسمی حاضر می‌شدیم نگاهی به ما داشتند که گویا ما به خاطر ارتباط فامیلی که با هم داریم در اینجا حاضر هستیم. نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم افراد را با شخصیت خودشان جداگانه بشناسیم و جایگاه‌شان را جدا از روابط‌شان بدانیم.

بازیگر سریال روزگار جوانی با اشاره به دلتنگی خود برای حضور در عرصه بازیگری به میزان گفت: سالها بازی کردم، این شغل با روحم عجین شده است، امروز به یکباره نه تنها من بلکه بسیاری از بازیگران کنار گذاشته می شوند، فارغ از مسائل مالی این اتفاق مشکلات روحی فراوانی را برای بازیگران به همراه می آورد اما انگار برای هیچکس مهم نیست، بازیگران ابزارشان هستند که بعد از اینکه از کار می افتند به راحتی آنها را دور می اندازند. 

«مهوش وقاری» زاده ۱۳۳۳ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دارای لیسانس علوم سیاسی است و همسر وی «محسن قاضی‌مرادی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران می‌باشد.

مهوش وقاری در سریال هایی چون «دوردست‌ها»، «همسران»، «دزد و پلیس»، «موج و صخره»، «ستایش»، «کیمیا»، «روزگار جوانی»، «مدرسه مادربزرگ‌ها» و بیش از ۶۰ فلم سینمایی، تله‌فلم ‌و ... حضور داشته است.

گفتنی است سریال های روزگار جوانی، کیمیا، ستایش ، همسران  و دزد و پلیس با نقش آفرینی بانو «مهوش وقاری» از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«مهوش وقاری»: ملت ایران و افغانستان همدل هستند

«مهوش وقاری» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: با طعنه هایشان دلم را شکستند/تعهد و مسئولیت را از مادرم آموختم/ چشم و هم چشمی در فضای مجازی دامن گیر جوانان شده است

م ا 

نظر شما
ارسال نظر