نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2087
-
الف
+

بازیگر« ستایش 3»: نوروز ۱۴۰۰ را در خانه می‌مانم

«فریبا نادری» بازیگر ایرانی پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری و لزوم رعایت نکات صحی در نوروز گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا نادری» بازیگر ایرانی که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «بزرگ‌مرد کوچک»، «گمشدگان»، «ستایش، «مثل شیشه»و «مروارید سرخ»  مشاهده کردند در یک مصاحبه پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری و لزوم رعایت نکات صحی در نوروز گفت.

«فریبا نادری» پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مصروف بازی در یک اثر سینمایی هستم که به امید خدا به زودی اخبار آن منتشر خواهد شد، این فلم در میانه های راه فلمبرداری خود به سر می برد و احتمالا تا اوایل حمل (فروردین) سال آتی درگیر آن خواهم بود. 

وی ادامه داد: هرچند می‌دانم که با امیدواری نابجا چیزی حل نمی‌شود، اما به واقع آرزو دارم دیگر هیچ سالی همچون سال ۹۹ تکرار نشود، سالی که بیماری کرونا باعث شد آمدن و رفتنش را صرفا با غم و از دست دادن عزیزانانمان حس کنیم.

فریبا نادری درباره فعالیت سینماها در نوروز آتی اضافه کرد: از نظر من وقتی همه کارها سر جای خودشان به فعالیت ادامه می دهند برگزاری جشنواره فیلم فجر ایران در تعداد آمار کرونا تغییر خاصی ایجاد نمی کند. وقتی همه مشاغل بازگشایی شدند طبیعتا فعالیت سینماها چندان خطرناک نیست.

بازیگر سریال «مردان کوچک» با اشاره به فعالیت خود در دوران کرونا تصریح کرد: شاید در ابتدای امر از در جمع بودن واهمه داشتم، اما بعد از آنکه کرونا گرفتم و بهبود پیدا کردم سعی داشتم تا با رعایت کامل پروتکلهای صحی به کارم ادامه دهم، در هر صورت نمی توان زندگی را تعطیل کرد بلکه می‌توان در کنار فعالیت به طور کامل بهداشت را رعایت کنیم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران در همین رابطه ادامه داد: وقتی در سالون های سینما پروتکلهای صحی به خوبی و به درستی رعایت می شوند. وقتی تمامی تولیدات سینمایی به کارشان ادامه می دهند دلیلی نمی بینم که سینما بسته باشد. 

وی با نقد مسافرت‌های نوروزی در دوران کرونا تاکید کرد: به شدت با مسافرت نوروزی در این وضع مخالفم، حال که کمی تعداد مبتلایان به کرونا کمتر شده ما به هیچ وجه نباید با سهل انگاری باعث شروع تازه موج تازه کرونا شویم، هرچند واکسیناسیون لازم است اما خودمان هم باید این وضعیت را تشدید نکنیم. نوروز امسال اگر سر پروژه نباشم قطعا در خانه مانده و مسافرت نمی روم. 

بانو «نادری» در همین رابطه ادامه داد: تعداد زیادی از افراد در ایام بیماری کرونا جانشان را از دست دادند، بسیاری هم به واسطه بیماری ضررهای زیاد مالی و روحی دیده اند، به نظر من عدم رعایت نکات صحی و یا سفر کردن در دورانی که هنوز کرونا وجود دارد یک بی اخلاقی بزرگ محسوب می شود. 

نادری در گفت و گو با میزان، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما با رعایت کامل پروتکلهای صحی باعث شویم تا با آغاز سال نو این بیماری از بین برود، طبیعتا من هم علاقمند به حضور در سینما و تلویزیون هستم، مدتها است بازی نکرده ام و همین باعث شده بی نهایت دلتنگ بازی باشم، به همین دلیل امید دارم تا سال آینده بی ترس از بیماری و به راحتی مقابل کمره بروم. 

«فریبا نادری» در 23 حمل (فروردین» سال ۱۳۶۳ در «تهران» به دنیا آمد. از طفولیت عاشق بازیگری بود و بزرگ‌ترین آرزویش این بود که جای قهرمان فلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرد اما پدر و مادرش مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا او به درسش بیشتر توجه کند.

، نادری 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» در سال 1383 پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... ازجمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

 فریبا نادری در سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی کرکتری منفی تحت نام «پری سیما»را بازی کرد که به دنبال اجرایی کردن نقشه‌هایش برای نابودی خانواده «حشمت فردوس» است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

پری سیما در ستایش 3 ترسناک تر می شود/مردم در دنیای واقعی از من متنفر شده بودند/با پول های «حشمت فردوس» مسافرت می ری؟!!

فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش»: به من فحاشی کردند/ هنرمندان را با اخبار دروغین فضای مجازی قضاوت نکنیم/ دل شکستن تاوان دارد

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم​​​​​​​

م ا 

نظر شما
ارسال نظر