نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3705
-
الف
+

بازیگر «وضعیت سفید» به «بچه مهندس 4» پیوست+ویدیو

«سیما خضرآبادی» به جمع بازیگران سریال «بچه مهندس 4» اضافه شد.

به گزارش آی فیلم2، «سیما خضرآبادی» بازیگر تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «وضعیت سفید» بودند در یک مصاحبه درباره نقش خود در سری چهارم سریال در حال تولید «بچه مهندس» توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در ابتدا با اشاره به روزهای دشوار فلمبرداری سریال «بچه مهندس ۴» در زمان همه‌گیری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه گروه تولید با رعایت تمامی نکات صحی تمام تلاش خود را می‌کنند تا سریال در زمان مقرر آماده نشر شود. به هر حال شیوع ویروس کرونا کار را در زمان فلمبرداری مقداری سخت کرده و امیدوارم هر چه زودتر به روزهای خوب گذشته برگردیم و مردم کشورم از شر این بیماری در امان باشند.

وی درباره نقشی که در این سریال ایفا می‌کند نیز گفت: در سری چهارم این پروژه در نقش «شیوا»، دوست صمیمی «مرضیه» (مهشید جوادی) حضور دارم. هر کسی در زندگی یک دوست خوب دارد که در تمام شیرینی‌ها و تلخی‌های زندگی همراهش است به طوری که رازها و ناگفته‌هایش را نیز تنها با بهترین دوست خود در میان می‌گذارد. نقش شیوا در زندگی مرضیه نیز به همین شکل بوده و بین آنها دوستی صمیمانه‌ای برقرار است.

خضرآبادی

این بازیگر در ادامه درباره روند فلمبرداری «بچه مهندس ۴» گفت: در حال حاضر فلمبرداری در شهر مشهد انجام می‌شود و آن طور که مشخص است تا اواسط ثور (اردیبهشت)  سال آینده مصروف کار خواهیم بود.

خضرآبادی در پایان اضافه کرد: سری چهارم این سریال با قلم توانای آقای «حسن وارسته» قصه شیرین و جذابی دارد و اتفاقات جذاب و غافلگیرکننده‌ای در طول کار رقم می‌خورد. امیدوارم مخاطبان نیز پس از تماشای کار از آن لذت ببرند.

«سیما خضرآبادی» متولد 11 حمل (فروردین) 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد.

سیما خضرآبادی در سریال های «وضعیت سفید»، «علی البدل»، «بازی نقاب ها»، «حانیه» ، وضعیت سفید»، «بوی باران» و «سلام آقای مدیر» بازی کرده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر