نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2327
-
الف
+

«علی صادقی»: از همان اول که وارد حرفه بازیگری شدم هدفم این بود که مردم را شاد کنم

«علی صادقی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه درپیوند با حضورش در سریال های نوروزی و مناسبتی صحبت کرد.

«علی صادقی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران که بینندگان آی فیلم 2، اغلب بازی وی را در سریال های «سه در چهار»، «خوش نشین ها»، «کوچه اقاقیا» ،«زن بابا»، «پشت کنکوری ها»، «متهم گریخت»، «خانه به دوش» شاهد بودند به تازگی در یک مصاحبه از بازی در سریال نوروزی «نون خ» گفت.

وی در خصوص عدم حضور در فصل دوم سریال «نون،خ» گفت: در فصل دوم این سریال داستان طوری پیش رفت که نیازی به حضور من نبود. ضمن اینکه زمان فلمبرداری سری دوم این مجموعه سر کار دیگری بودم و از آنجا که تصویربرداری«نون.خ» هم در مناطق سختی انجام می شد دیگر انقدر انرژی نداشتم که بخواهم همزمان در هر دو کار بازی کنم.

«علی صادقی» در مورد حضورش در سریال های نوروزی و مناسبتی  اظهار کرد: برای من سریال مناسبتی با سریال های دیگر تفاوتی ندارد. بیشتر سعی می کنم با گروه های خوب کار کنم، الان هم بیشتر رفقای خودم مثل «سعید آقاخانی»، «رضا عطاران»، «مجید صالحی» و… برای کار به من زنگ می زنند و دیگر خیلی پیگیر نمی شوم که فلان کار را برای کجا و چه شبکه ای می خواهی بسازی. بعد از اینهمه سال ما همدیگر را می شناسیم و از آنجا که می دانم آنها خود زندگی واقعی را دستمایه کارهایشان در فرم و محتوا قرار می دهند، سبک شان را دوست دارم و سر کارهایشان می روم.

بازیگر سریال «سه در چهار» در مورد پیشنهادهای کاری در ژانرهای مشابه به بازیگران بیان کرد: ببینید، واقعیتش من بازیگر نیستم. در رودربایستی وارد این کار شدم و از همان اول هدفم این بود که مردم را شاد کنم و دلم می خواهد لبخند به لب شان بیاورم.

در ادامه وی درباره عدم علاقه اش به شهرت و دیده شدن گفت: دیگر مردم  چقدر من را ببینند. من که الان با صدتا ماسک هم به سرک بروم از پشت سر من را صدا می زنند. ۱۰ سالم بود که وارد بازیگری شدم و الان ۴۰ سالم است. در این ۳۰ سال به تجربه دیده ام که اتفاقا کسی موفق می شود که فارغ از هر حاشیه و جنجالی راه خودش را می رود.

بازیگر سریال «متهم گریخت» درباره تکراری شدن سریال هایی که به وی پیشنهاد می شود گفت:  جدیدا از هر پروژه ای که زنگ می زنند به جای اینکه خوشحال شوم، ناراحت می شوم. بازیگری دیگر برایم یک جور چالش شده که دوباره باید وارد یک دفتر شوم و متنی را جلویم بگذارند که در آن یا باید زن بگیرم یا باخسرم مشکل دارم! نمی دانم مشکل از کمبود سوژه است یا سلیقه مخاطب یا که چه! با این وجود، مردم از من خسته نشده اند. واقعیتش را بخواهید، من برای هر کاری تمام توانم را می گذارم. نه تنها برای نقش خودم بلکه برای دیگر نقش ها.

 «علی صادقی» در ۱۴ قوس (آذر) سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.

وی با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به شهرت رسید.

او همچنین در فلم‌هایی چون «هوو» (1384)، «کیش و مات» (1387)، «ازداج در وقت اضافه» (1388)، «ورود آقایان ممنوع» (1389)، «پیتزا مخلوط» (1389)، «ورود زنده‌ها ممنوع» (1389)، «یک فراری از بگبو» (1390) و «همه‌ چی آرومه» (1391)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «دردسر والدین» (1380)، «کوچه‌ی اقاقیا» (1382)، «خانه به‌دوش» (1383)، «متهم گریخت» (1384)، «سه در چهار» (1387)، «بزنگاه» (1387)، «زن‌بابا» (1388)، «خوش‌نشین‌ها» (1389)، «نقطه سر خط» (1390)، «توقیف» (1391)، «معراجی‌ها» (1392)، «ما فرشته نیستیم» (1392) و «سیگنال موجود است» (1393) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

رقص «علی صادقی» و «رضا عطاران» در یک مراسم عروسی

طنزنما/سکانس خنده دار سریال کمیدی «متهم گریخت»

نخستین عکس های سریال کمیدی عید نوروز 98

از «علی» خانه به دوش تا «عباس» متهم گریخت/ همه چیز درباره کمدین محبوب آی فیلم2

طنزنما/بازداشت علی صادقی به خاطر پخش سی دی های غیرمجاز

«علی صادقی»: نقش هایی که پیشنهاد می شود برایم تکراری است

کمدین مشهور سریال «خوش نشین ها» را بیشتر بشناسیم

سکانس خنده دار از سریال نوروزی «ن.خ» با بازی «علی صادقی»+ویدیو​​​​​​​

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین