نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1120
-
الف
+

تاثیری که «آذر» سریال «پدرسالار» بر زندگی هنری «کمند امیرسلیمانی» گذاشت

«کمند امیرسلیمانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از تجربه بازی اش در سریال «پدر سالار» گفت.

به گزارش آی فیلم2 ، «کمند امیرسلیمانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی وی  در نقش «آذر» سریال «پدرسالار»  بودند، با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» در شبکه آی فیلم به گردانندگی «امین زندگانی» درپیوند با این سریال صحبت کرد.

بانو «امیر سلیمانی» در خصوص نتایج و اهداف سریال «پدر سالار» در گفت و گو با «امین زندگانی» عنوان کرد: من فکر می کنم نتیجه گیری کلی که همه در این سریال داشتیم این است که پدر به عنوان یک مدیر و سرگروه در فامیل است اما باید تعادل رعایت شود و در ضمن احترام و کنار هم بودن باید هر کسی استقلال خودش را داشته باشد.

بازیگر نقش «آذر» در خصوص تجربه بازی در سریال «پدر سالار» و تاثیر این کرکتر در انتخاب نقش های بعدی اش اظهار کرد: این امر را نمی توان کتمان کرد که نقطه عطف کارنامه هنری من بازی در سریال «پدر سالار» است و برجسته ترین اتفاق کاری من بوده است و بعد از آن نیز چندین کار به من پیشنهاد شدکه در آن نقش یک دختر مستقل را بازی کنم  و من گفتم: اگر قرار بود چنین نقشی را بازی کنم من بهترین آن را در سریال «پدر سالار» بازی کردم.

وی افزود:  بازی در نقش «آذر» برای من دستاورد مثبتی که داشت این بود  گول ظاهر  خیلی از پیشنهادهایی که به من شد را نمی خورم  چون به پای سریال«پدر سالار» نمی رسیدند و سعی می کنم که بتوانم اتفاق  خوبی در زمینه کاری ام ایجاد کنم.

بازیگر سریال «پدر سالار» عنوان کرد: از آن زمان تا کنون این نقش نه تنها در حیطه کاری بلکه در زندگی شخصی و اجتماعی من هم تاثیر گذار بوده است و حتی بسیاری از مردم فکر می کنند که من  آدم جدی و بد اخلاقی هستم و من نمی دانم این تاثیر من بر آذر بوده یا تاثیری که بازی در این نقش بر روی من داشته است و در برخی مواقع هم ترکیبی از «آذر» و «کمند» می باشد.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود..

م ا 

نظر شما
ارسال نظر