نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2446
-
الف
+

فصل دوم سریال «گاندو» در ایام نوروز نشر می شود

فصل جدید سریال پولیسی «گاندو» برای نشر در ایام نوروز 1400در حال تولید است.

به گزارش آی فیلم 2، فصل جدید سریال پولیسی «گاندو» برای نشر در ایام نوروز 1400در حال آماده سازی و تولید است.

با حضور بازیگران جدید؛ فصل دوم سریال «گاندو» ساخته می شود

فصل دوم سریال «گاندو» که با نام موقتی «لوتی» معرفی شده، جایگزین سریال کمیدی «بوتیمار»، در ایام نوروز شد.

قرار بود سریال «بوتیمار» به کارگردانی «علیرضا نجف‌زاده» و تهیه‌کنندگی «مهران مهام»، که یک کمیدی اجتماعی است نوروز 1400 از رسانه ملی ایران نشر شود.

فصل اول سریال «گاندو» با پرداخت به یکی از پرونده‌های جاسوسی، از پربیننده ترین تولیدات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ژانر پولیسی امنیتی بود که فلمنامه آن براساس وقایع تاریخی این کشور به نگارش درآمده است و این سریال با پرداختن به این موضوع قدرت جذب سریال های تلویزیونی با تم امنیتی را نشان داد.

داریوش فرهنگ، امیریل ارجمند، وحید رهبانی، سوگل طهماسبی، علی افشار و شهرزاد کمال زاده از جمله بازیگران فصل دوم سریال پولیسی امنیتی «گاندو» هستند.

رسانه ملی ایران نوروز 1400 همانند سال های گذشته با سریال های متنوع مهمان مخاطبان است. «پایتخت»، «نوروز رنگی»، «همبازی» و فصل سوم سریال «نون خ»، سریال‌های نوروزی هستند و می‌توان گفت که اولین و شاید مهم‌ترین رقیب «گاندو» برای نوروز پیش رو سریال «نون خ» خواهد بود.

سریال «نون خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی»، داستان زندگی نورالدین خانزاده است که علاوه بر مسئولیت نگهداری از خانواده و دخترانش، به عنوان معتمد محلی مسئولیت‌های اقتصادی و اجتماعی را بر عهده دارد.

فصل دوم این سریال نیز مانند سریال «پایتخت» به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا ناتمام باقی ماند و اکنون داستان این سریال در سومین فصل ادامه می‌یابد.

گروه بازیگران «نون .خ» تقریبا دست نخورده و از سعید آقاخانی، سیروس میمنت، نسرین مرادی، هدیه بازوند و ماشاءا… وروایی بهره می‌برد.

«شقایق دهقان» که در فصل دوم، حضوری کوتاه داشت، در «نون خ ۳» جزو بازیگران اصلی است و «علی صادقی» نیز پس از یک فصل غیبت به این مجموعه بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال پولیسی_امنیتی «گاندو »+تصاویر و خلاصه داستان

بازیگران و داستان فصل سوم سریال «نون خ»

بازیگر سریال «نون خ» به کرونا مبتلا شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر