نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1450
-
الف
+

استقبال «مسعود اندرابی» از ابتکار برگزاری «جشنواره فلم سرباز»

« محمد مسعود اندرابی» وزیر داخله افغانستان در مصاحبه با آی فیلم2 در پیوند با برگزاری «جشنواره فلم سرباز» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «جشنواره فلم سرباز» که برای اولین بار به ریاست افغان فلم و با هدف حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به مناسبت ۹ حوت (اسفند) یا روز ملی سرباز برگزار شده است با استقبال و حضور گسترده نیرو های امنیتی این کشور همراه بود.

در حاشیه افتتاحیه این جشنواره «محمد مسعود اندرابی» وزیر داخله افغانستان در گفت و گو با خبرنگار آی فیلم 2 ضمن قدردانی از این ابتکار عنوان کرد: این گام نخست است، نیرو های امنیتی افغانستان در عرصه های مختلف زندگیشان هم مانند سایر مردم عادی هستند و اگر جنبه های مختلف زندگی آن ها در قالب های هنری به خصوص فلم عرضه شود باعث خواهد شد تا معرفت مردم نسبت به نیرو های امنیتی بلند برود.

وی افزود: برگزاری جشنواره فلم سرباز باعث بالا رفتن آگاهی مردم از رشادت و شهامت نیروهای امنیتی و زندگی خانوادگی و فامیلشان می شود و از سوی دیگر روحیه نیرو های امنیتی را هم تقویت می کند.

گفتنی است که فلم های راه یافته به مرحله رقابت جشنواره فلم سرباز قرار است طی سه روز از 6 الی 9 حوت (اسفند) 1399 در سینماهای کابل به نمایش گذاشته شوند. 

لازم به ذکر است گزارش افتتاحیه جشنواره ملی فلم سرباز افغانستان امروز ساعت 17:50 به وقت کابل و 16:50 به وقت تهران از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.  

در پیوند با این خبر بخوانید :

اولین جشنواره فلم سرباز در افغانستان آغاز به کار کرد

اسامی فلم های بلند داستانی بخش نهایی جشنواره «سرباز» منتشر شد

جشنواره فلم «سرباز» در «افغانستان» برگزار می شود

همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، «افغان فلم» و رادیو تلویزیون ملی افغانستان در برگزاری جشنواره فلم سرباز

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر