نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1771
-
الف
+

«فرناز رهنما»: همان بهتر که فصل دوم «ساختمان پزشکان» ساخته نشد

«فرناز رهنما» بازیگر سینما و تلویزیو در خصوص راز ماندگاری سریال «ساختمان پزشکان» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فرناز رهنما» بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «دزد و پلیس»، «ساختمان پزشکان» و «هشت و نیم دقیقه»  مشاهده کردند، در یک مصاحبه در خصوص راز ماندگاری سریال «ساختمان پزشکان» گفت.

بانو «رهنما» بر این باور است که این مجموعه با وجود گذشت نزدیک به ۱۰ سال از زمان تولیدش همچنان مخاطبان خودش را دارد.

وی با یادی از «ساختمان پزشکان» چنین می گوید: این سریال آن سال ها خیلی طرفدار داشت و استقبال مردم برای خودم هم جذاب به نظر می‌ رسید. «ساختمان پزشکان» پس از ۱۰ سال هنوز هم دیدنی است و خیلی‌ ها سریال را می‌ بینند. در فضای مجازی می‌ بینم که این سریال چقدر طرفدار دارد.

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» ادامه داد: آن زمان هنوز فضای مجازی نیامده بود و کلیپ های سریال مثل امروز دست به دست نمی چرخید؛ اما همان وقت هم «ساختمان پزشکان» خیلی بیننده داشت و حتی قرار بود سری دوم سریال هم ساخته شود که برای همیشه مسکوت ماند؛ البته به نظرم همان بهتر که ادامه پیدا نکرد و در اوج موفقیت تمام شد.

او در پاسخ به این پرسش که چه عواملی را در این جذابیت دخیل می داند؟ به خبرنگار اینستا گفت: بعد از «ساختمان پزشکان» در فلم ‌ها و سریال‌های زیادی کار کردم که همگی هم جذاب بودند، اما می ‌توانم بگویم چیدمان «ساختمان پزشکان» چیز دیگری بود.

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» افزود: روزی نبود که از دست هم نخندیم و سکانسی را با شوخی و خنده ضبط نکنیم. این اتفاق آن زمان برایم عادی به نظر می‌ رسید؛ اما بعدها متوجه شدم که این موضوع مربوط به درست بودن جزء جزء عوامل سریال بوده است. پشت صحنه «ساختمان پزشکان» واقعا جذاب بود و خنده و صمیمیت در طول کار موج می ‌زد.

این بازیگر که این روزها کم‌کار شده است، علت دوری موقتش از عرصه بازیگری را شیوع ویروس «کرونا» و نگرانی از بابت سلامتی فامیلش ذکر می‌کند.

«فرناز رهنما» تیاتر،تلویزیون و سینمای ایران زاده ۲۷ میزان(مهر) ۱۳۶۰ است.

وی در دانشگاه هنر و معماری در رشته بازیگری تیاتر تحصیل کرده و دوره بازیگری اش را در کورس های مرحوم حمید سمندریان گذرانده است.

فرناز رهنما با سریال «بررسی یک پرونده» به کارگردانی «علاءالدین رحیمی» وارد تلویزیون شد و با سریال های «زیرزمین» و «مامور بدرقه» استعداد بازیگری خود را نشان داد.

وی در سال 1389 در سریال «ساختمان پزشکان» در نقش نازنین فرهمند (همسر داکتر نیما افشار)، به خوبی از عهده کرکتری که به وی واگذار شده بود برآمد و به شهرت برسد.

وی در آخرین حضور خود در تلویزیون در فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی «علی غفاری» ایفای نقش کرد.

فرناز رهنما همچنین در فلم های «یک، دو، یک»، «چیزهایی هست که نمی دانی»، «بعد از ظهر سگی» و «اقلیما» نقش آفرینی کرده است.

«هفت سنگ» (۱۳۹۳)، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» (۱۳۹۴) و «هشت و نیم دقیقه» (۱۳۹۵) از دیگر آثار تلویزیونی بانو رهنما می باشد.

بیشتر بخوانید :

«فرناز رهنما» از «ساختمان پزشکان» تا «بچه مهندس ۳»

پشت صحنه سریال «ساختمان پزشکان»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر