نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2154
-
الف
+

«مریم معصومی»: «سمانه» زندگی را برخلاف «مهرنوش» در پول نمی دید

«مریم معصومی» معتقد است «سمانه» سریال «همه چیز آنجاست» با دخترهای امروزی تفاوت دارد و با فکر و منطق تصمیم گیری می کند.

به گزارش آی فیلم 2،  «مریم معصومی» بازیگر نقش «سمانه » در سریال «همه چیز آنجاست» طی یک مصاحبه در خصوص قصه‌ این مجموعه تلویزیونی پربیننده اظهار داشته است: قصه‌ «همه چیز آنجاست» فرهنگ سازی می‌کند تا خانواده‌ها و افراد کنار همدیگر بمانند و آن‌ها را به انسجام دعوت می‌کند و اینکه سرهر مسئله‌ کوچکی یکدیگر را رها نکنند حال این مسائل می‌تواند اعتیاد، مشکلات روحی و روانی و موضوعاتی از این قبیل باشد.

وی افزود: هر کدام از شخصیت‌های «همه چیز آنجاست» به نوعی درگیر یک مسئله هستند. از دختر جوان قصه گرفته تا عمویی که درگیر اعتیاد است.

مریم معصومی در خصوص نقش خود اظهار داشت: سمانه برای من یک شخصیت کاملا متفاوت بود و علت تفاوت این کاراکتر هم این است که سمانه یک مقدار با دخترهای امروزی متفاوت است و در مقابل نامزدش اسماعیل با ملایمت رفتار کرده و او را می‌بخشد.

وی در این‌باره ادامه داد: سمانه در عین حال که یک دختر تحصیل‌کرده است، با توجه به تربیت خانوادگی، تحصیل و عشق به همسرش، تلاش می‌کند از موانع و مشکلات سربلند بیرون بیاید و مثل خیلی از افراد که در جامعه‌ امروز روال شده سر هر مسئله‌ی کوچکی اسم طلاق را به زبان می‌آورند، نباشد.

بازیگر «همه چیز انجاست» تصریح کرد: «سمانه» فردی است که روی پای خودش می‌ایستد، البته تربیت خانوادگی او اینگونه بوده،‌ او با وجود اینکه دوستی به نام «مهرنوش» دارد، سعی می‌کند در عین استفاده از راهنمایی دوستانه‌ی «مهرنوش»، تاثیرات منفی را نگیرد و به عنوان تجربه از صحبت‌های او در زندگی‌اش استفاده کند و در نهایت خود «سمانه» تصمیم آخر را با توجه به فکر و منطق خودش می‌گیرد.

دیدگاه جدید آی فیلم2/ دلیل اصلی اختلافات بین «سمانه» و «اسماعیل » را در چه می بینید ؟

 معصومی به باشگاه خبرنگاران گفت: «سمانه» گه گاهی از تجربیات پدر و اطرافیانش کمک می‌گیرد در نهایت زندگی مشترک خود را با چنگ و دندان نگه می‌دارد؛ مسئله‌ای که در جامعه‌ی امروزی کمتر می‌بینیم.

وی عنوان کرد: اگر انسان‌ها در جامعه‌ی امروزی بتوانند این مسئله را بر زندگی خود حاکم کنند، یعنی اینکه همدیگر را ببخشند، به هم کمک کنند و در کنار هم بمانند و دست‌های همدیگر را بگیرند، کمتر جدایی اتفاق می‌افتد.

بانو معصومی در ادامه تصریح کرد: «سمانه» نمونه‌ بارز خانمی است که زندگی خود را حفظ می‌کند، ویژگی مهم این کاراکتر که من آن را خیلی دوست داشتم،‌ همین بود که سمانه زندگی‌ را بر عکس دوستش «مهرنوش» در پول نمی‌دید و علاوه بر این خصوصیت خوب او یک دختر دلسوز و صبور است و به هیچ وجه احمق نیست و در بعضی از مواقع خیلی با سیاست و باهوش رفتار می‌کند.

نظر مخاطبان آی فیلم2 درباره «همه چیز آنجاست»

وی در خصوص شباهت و خصوصیات اخلاقی خود به شخصیت «سمانه» اظهار داشت: در یکسری از خصوصیات شبیه «سمانه» هستم ولی در خیلی از چیز‌ها هم متفاوت از این کاراکتر هستم. «سمانه» 8 سال از سن واقعی من کوچکتر است، بنابراین سعی کردم این کم سال و سال بودن این شخصیت را بتوانم در سریال نشان دهم.

مریم معصومی در خصوص بازخورد این سریال در میان مخاطبان بیان کرد: از اینکه سریال موفق بوده و مردم آن را دنبال می‌کنند، خیلی خوشحالم. به نظر من در درجه‌ اول قصه‌ خوب و واقعی «همه چیز آنجاست» باعث شده مردم جذب این سریال شوند، چرا که هریک از خانواده‌ها و قصه‌های سریال، یکسری مشکلاتی را به تصویر می‌کشند که مشکلات روزمره‌ همه‌ی افراد جامعه است.

«مریم معصومی» متولد اسفند 1365 در تهران، فارغ التحصیل رشته کارشناسی علوم سیاسی وماستری روابط بین الملل و همچنین دانش آموخته‌ بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان است. 
 
وی از سال 1388 به طور حرفه‌ای بازیگری را با چند فلم کوتاه آغاز کرد و پس از آن وارد آکادمی «حمید سمندریان» شد.

ناگفته های «شیرین اسماعیلی» از سریال «همه چیز آنجاست»
 
او در سال 1390 با بازی در سریال ماه رمضان با نام «سه دونگ سه دونگ» در یکی از نقش‌های اصلی به عنوان چهره‌ جدید خوش درخشید.
 
«معصومی» پس از فاصله طولانی و حضور کم رنگش در سال 1392 در سریال پولیسی امنیتی «پیدا و پنهان» به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» در یکی از شخصیت‌های اصلی حضور پیدا کرد.

وی میزان (مهر) 1393 در نقشی متفاوت در سریال «سی و نه هفته» حضور پیدا کرد.

«خانواده آقای پریشان»، «نفس شیرین»، «مرز خوشبختی» و «تعطیلات رویایی» از دیگر آثار تلویزیونی بازیگر نقش «سمانه» در سریال «همه چیز آنجاست» می باشد.

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین