نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2184
-
الف
+

نقش آفرینی بازیگر «معمای شاه» در یک سریال پولیسی امنیتی

فصل دوم سریال پولیسی امنیتی «گاندو» در حال ساخت است.

به گزارش آی فیلم2، «جواد افشار» کارگردان پرآوازه ایرانی این روزها ساخت فصل ذوم سریال پولیسی امنیتی «گاندو» را روی دست دارد.

 فصل اول سریال «گاندو» به کارگردانی «جواد افشار» و تهیه کنندگی «مجتبی امینی» سال گذشته از صدا و سیمای ایران نشر شد و مخاطبان زیادی پیدا کرد.

فصل دوم «گاندو» در لوکیشن‌های مختلفی در تصویربرداری می‌شود و این روزها عوامل این سریال در منطقه گرمدره تهران مصروف به کار هستند.

فصل دوم این سریال در ادامه فصل اول تولید می‌شود اما رویکردی اجتماعی‌تر پیدا کرده است.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، سوگل طهماسبی، علی افشار، شهرزاد کمال زاده از جمله بازیگران فصل قبل بودند که در این فصل هم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بازیگران جدیدی هم به این فصل از سریال اضافه شده‌اند که امیریل ارجمند از جمله آن‌هاست.

سریال ضد جاسوسی «گاندو» از پربیننده ترین تولیدات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ژانر پولیسی امنیتی  می باشد که فلمنامه آن براساس وقایع تاریخی این کشور به نگارش درآمده است.

سریال گاندو

این سریال ماجراهای پیرامون دوسیه «جیسون رضاییان» خبرنگار ایرانی آمریکایی روزنامه واشنگتن پست در ایران را که چند سال به جرم جاسوسی در محبس بود، به تصویر کشیده است.

گاندو

بخش های مهمی از فصل اول سریال «گاندو» در خارج از ایران روایت شده و سکانس‌های خارجی در کشور  ترکیه شهر‌های استانبول و همچنین آنتالیا تصویربرداری شده است.

سریال گاندو

گاندو

 

نظر شما
ارسال نظر