نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2583
-
الف
+

سریال «دلدادگان» را از شبکه آی فیلم2 تماشا کنید

سریال پردرخواست «دلدادگان» به دنبال درخواست های بیشمار بینندگان به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «همه چیز آنجاست»، سریال «دلدادگان» به درخواست بینندگان در جدول نشراتی آی فیلم2 قرار می گیرد.

سریال «دلدادگان» در نظرسنجی اخیر آی فیلم2 در سایت و فضای مجازی این شبکه بیشترین رای را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب در لست نشراتی این شبکه قرار بگیرد.

«دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» و تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» تولید سال 1396 است.

این سریال تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از موضوعاتی می باشد که در این سریال به آن پرداخته می شود...

شاهرخ استخری، حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، اصغر محبی، مهرانه مهین‌ترابی، افسانه ناصری، مهدی صبایی، سیروس همتی، سمیرا حسن‌پور، ملیکا شریفی نیا، رؤیا میر علمی، سارا نجفی، بهشاد شریفیان، افسانه چهره آزاد، پویا امینی، مجید پتکی و علیرضا استادی بازیگران این سریال هستند.

بر این اساس، سریال «دلدادگان» از روز پنجشنبه 30 دلو(بهمن) هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

تماشای آنلاین سریال «همه چیز آنجاست»

ع ا  

نظر شما
ارسال نظر