نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1934
-
الف
+

آغاز به کار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش آی فیلم 2، سی ونهمین جشنواره فیلم فجر روز یکشنبه ۱۲ دلو(بهمن)  با نمایش آثار گوناگون و برگزاری دو نشست خبری برای فلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز»در حالی کار خود را آغاز کرد که یکی از متفاوت ترین ادوار برگزاری خود را به سبب شیوع ویروس کرونا، تجربه می کند.

سه ستاره سینمای ایران بازیگر فلم «بی همه چیز» شدند

در دومین روز از این رویداد سینمایی در برج میلاد تهران که به بعد از ۴ سال بار دیگر به عنوان کاخ جشنواره انتخاب شده، اهالی رسانه ها و هنرمندان مدعو با رعایت پروتکل های صحی و اصل فاصله گذاری هوشمند به تماشای دو فلم «ستاره بازی» و «شیشلیک» خواهند نشست.

جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ اهالی رسانه ها با عوامل ودست اندرکاران این دو فلم به محض پایان اکران آثار سینمایی به ترتیب در ساعت های ۱۶ و ۲۰ در برج میلاد برگزار خواهد شد.

فلم سینمایی ستاره بازی  قرار بود در جشنواره سال گذشته نمایش داده شود که به دلیل طولانی شدن مراحل تخنیکی، به جشنواره سال روان رسید.

این فلم به تهیه کنندگی علی سرتیپی با نقش آفرینی هنرمندانی چون فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، مارشال منش(بازیگر آثار تارانتینو)، ملیسا ذاکری، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین و دان لیستر بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» تولید شده است.

فلم سینمایی «شیشلیک» نیز تجربه جدیدی برای «محمدحسین مهدویان» کارگردان آثار شاخصی چون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز»، «رد خون»، «لاتاری» می باشد چرا که این بار وی سراغ ژانر کمیدی رفته است.

همکاری «رضا عطاران» با کارگردان «ماجرای نیمروز» در اثری کمیدی

به نقل از ایرنا، شیشلیک یکی از نخستین آثاری بود که بعد از فروکش کردن تب کرونا در اوایل تابستان سال روان مقابل کمره رفت و مراحل تخنیکی خود را با آرامش‌خاطر سپری کرد.

این فلم به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری با بازی رضا عطاران، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی‌فر و جمشید هاشم‌پور تولید شده است.

سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ایران از ۱۲ تا ۲۲ دلو (بهمن) ۹۹ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

فلم های راه یافته به بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر معرفی شد

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر