نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3272
-
الف
+

سکانسی دیدنی از سریال «لیسانسه ها2»

در این ویدیو سکانس رقص هندی «حبیب» در سریال «لیسانسه ها2» را تماشا می کنید.

سریال کمیدی «لیسانسه ها2» این روزها برای مخاطبان شبکه جهانی  آی فیلم 2 درحال نشر می باشد.

این سریال مشکلات پیش روی «حبیب»، «مازیار» و «مسعود» سه جوان فارغ التحصیل مقطع لیسانس را به گونه طنز به تصویر کشیده است؛ «حبیب» با هنر نمایی «هوتن شکیبا» فردی پولدار است که به شدت علاقه به ازدواج دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند،«مازیار» با بازی «امیر کاظمی» در یک خانواده از هم گسسته زندگی می‌کند پدر و مادر او از هم جدا شده و پدر او معتاد است و خودش در فکر مهاجرت است و «مسعود» با بازی «امیر حسین رستمی»  که در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند.

یکی از برگ‌های برنده «لیسانسه ها» از همان فصل اول، حضور بازیگر توانمندی مانند هوتن شکیبا در سریال بود که وزنه مهمی برای سریال به حساب می‌‌آید.

کرکتر «حبیب» شخصیت جالبی است که شکیبا با بازی بسیار خوب خود، موفق شد توجه مردم را به این شخصیت جلب کند. «حبیب» جوان دانشجوی ساده‌ای است که قصد ازدواج دارد، اما در برقراری ارتباط با دیگران مشکل داشته و رفتارهایش دافعه ایجاد می‌کرد. با این حال ویژگی‌های مثبت او مانند صداقت، سادگی و مهربانی اش از طرفی هم این شخصیت را نزد مردم محبوب کرد.

هوتن شکیبا با بازی بسیار خوب خود، هردو وجه شخصیت را به نمایش گذاشت و مخاطب را درگیر کرکتر خود کرد. او در این سریال توانایی خود در بازی در نقش های کمیدی را ثابت کرد.

در ویدیو بالا سکانسی از سریال «لیسانسه ها 2» را تماشا می کنید که در آن «حبیب» بخاطر بهبودی پدر «مازیار» که در شفاخانه بستری است خوشحال می شود و ....

سریال «لیسانسه ها2» هر شب ساعت 20:00 به وقت کابل، 19:00 به وقت تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «لیسانسه ها» 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر