نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3992
-
الف
+

با هم تماشا کنیم ؛ شکست عشقی «حبیب» با آهنگ «دور آخر»

در این ویدیو دابسمش بازیگر نقش «حبیب» در سریال «لیسانسه ها» با آهنگی از «محسن چاووشی» را تماشا می کنید.

سریال کمیدی و پرطرفدار «لیسانسه ها2» این روزها برای مخاطبان شبکه جهانی  آی فیلم 2 درحال نشر می باشد.

این سریال مشکلات پیش روی «حبیب»، «مازیار» و «مسعود» سه جوان فارغ التحصیل مقطع لیسانس را به گونه طنز به تصویر کشیده است؛ «حبیب» با هنر نمایی «هوتن شکیبا» فردی پولدار است که به شدت علاقه به ازدواج دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند،«مازیار» با بازی «امیر کاظمی» در یک خانواده از هم گسسته زندگی می‌کند پدر و مادر او از هم جدا شده و پدر او معتاد است و خودش در فکر مهاجرت است و «مسعود» با بازی «امیر حسین رستمی»  که در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند.

در ویدیوی بالا دابسمش «هوتن شکیبا» بازیگر نقش «حبیب» در سریال «لیسانسه ها» با آهنگ«دور آخر» از «محسن چاووشی» را تماشا می کنید.

«هوتن شکیبا» زاده 24 خرداد(جوزا) 1363 در تهران، بازیگر و صدا پیشه اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره بوده و ماستری رشته بازیگری خود را از دانشگاه هنر دریافت کرده است.

 شکیبا در جشنواره یازدهم تیاتر دانشگاهی در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در تیاتری به نام «ویلون‌هایتان را کوک کنید» نخستین کار جدی و حرفوی خود در تیاتر را بازی کرد و توانست جایزه بازیگر اول را کسب کند به گفته خودش پس از آن امیدوارتر از قبل شروع به تمرین کرده و در نمایش‌های مختلف دانشگاهی شرکت کرده‌ است.

اولین تجربه بازیگری هوتن شکیبا در دنیای تصویر مربوط به بازی او در فلم گوتاهی به کارگردانی «بهروز شعیبی» است. همچنین وی با فلم «شب بیرون» به کارگردانی «کاوه سجاد حسینی» وارد عرصه بازیگری در سینما شد.

جالب است بدانید شکیبا صداپیشگی دو عروسک «دیبی» و «خونه بغلی» را برای سریال «کلاه قرمزی» در کارنامه هنری خود دارد.

«لیسانسه ها» اولین تجربه جدی بازیگری هوتن شکیبا در تلویزیون می باشد.

وی در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر، برای بازی در فلم «شبی که ماه کامل شد»، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد گردید.

هوتن شکیبا در فلم های «هلن» (1394)، «طبقه حساس» (1392)، «حق سکوت» (1392) و سریال «فوق لیسانسه‌ها» (1398) به نقش آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید :

با هم تماشا کنیم ؛ سکانسی از سریال «لیسانسه ها2» با بازی «هوتن شکیبا»

باهم تماشا کنیم؛ سکانسی از سریال «لیسانسه ها2»​​​​​​​

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین