نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1453
-
الف
+

نمایش فلم «مجید مجیدی» در میان ۷ فلم برتر بین‌المللی جشنواره میامی

فلم «خورشید» ساخته «مجید مجیدی» در جشنواره فلم «میامی2021» که در ماه مارچ (مارس) برگزار می شود، به نمایش در می آید.

به گزارش آی فیلم 2، جشنواره فلم «میامی ۲۰۲۱» با معرفی فلم‌های بین‌المللی حاضر در این دوره از فلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی به عنوان یکی از هفت فلم منتخب این دوره نام برد.

این جشنواره که به صورت ترکیبی از رویدادهای مجازی و فیزیکی از ۵ تا ۱۴ مارچ (مارس) برگزار می‌شود سال روان فلم‌ هایی از کارگردان‌های برگزیده یا نامزد اسکار را برای نمایش در بخش بین‌المللی انتخاب کرده است. 

از جمله این کارگردان‌ها می‌توان از فرناندو تروبا، آگنیسکا هالند و مجید مجیدی یاد کرد که در فهرست فلم‌های بین‌المللی نامزد شده برای رقابت اسکار 2021 نیز حضور دارند. 

در فهرست نهایی فلم‌های بین‌المللی حاضر در این دوره از جشنواره فلم میامی که شامل ۷ فلم برتر بین‌المللی است در کنار «خورشید» مجید مجیدی فلم های «کجا می‌روی آیدا؟» نماینده بوسنیا ، «شارلاتان» نماینده جمهوری چک، «حالت دیوانگی» از جمهوری دومینیکن، «خاطراتی از پدرم» ازجمهوری دومینیکن «و فردا همه جهان» از آلمان و «سیب‌ها» از یونان نمایش داده می‌شوند. 

به نقل از ایلنا، «جی لاپلانته» مدیر اجرایی جشنواره فلم میامی از انتخاب این فلم‌ها به عنوان ۷ فلم برتر حاضر در رقابت اسکار سال روان یاد کرد و گفت: از نمایش این فلم‌های قوی بسیار افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید :

10 شانس اول اسکار 2021 از نگاه ورایتی

«مجید مجیدی» با کودکان کار به اسکار می رود

«خورشید» ایران راهی اسکار می شود؟

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین