نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2603
-
الف
+

پیام «گوهر خیراندیش» به مردم از روی تخت شفاخانه

«گوهر خیراندیش» بازیگر سریال «معمای شاه» که گرفتار ویروس کرونا شده از مردم خواست برایش دعا کنند.

به گزارش آی فیلم2، هفت روز پیش خبر مبتلا شدن «گوهر خیراندیش» بازیگر سریال درحال نشر «معمای شاه» به ویروس کرونا متنشر شد. او قصد داشت با درمان خانگی این بیماری را شکست دهد؛ ولی بالاخره مجبور به مراجعه به شفاخانه شد.

این بازیگر در صفحه شخصی‌اش نوشت: خواهش می‌کنم وقتی دچار کرونا می‌شوید حتماً قبل از آنکه دیر بشود و ریه ها را درگیر کند به شفاخانه بروید و دستورات لازم را از داکترهای شفاخانه بگیرید. بعد از فلمبرداری کمی احساس سرماخوردگی داشتم فکر می‌کردم، می‌توانم در خانه از خود مراقبت کنم و به همین خاطر چهار روز دیر به شفاخانه آمدم و متاسفانه ریه ام درگیر این کرونای لعنتی شد.

بانو خیراندیش ضمن قدردانی از افرادی که پیگیر وضعیت صحی وی بوده‌اند افزود: لطفاً مرا دعا کنید تا از رنج این سرفه های بی امان و بی حالی و کم نفسی نجات پیدا کنم  و از شفاخانه بیرون بیام تا صحنه های پایانی سریال «خوب، بد جلف» را برایتان به پایان برسانم. من فقط با عشق شما زنده ام. کاش از روز اول به توصیه دوستان نزدیکم گوش می‌دادم. اگر از روز اول بستری شده بودم و تحت مراقبت بودم این اتفاق برایم نمی افتاد. بیشترین مرگ و میر این بیماری به خاطر دیر رفتن و یا نرفتن به شفاخانه است. 

بانو گوهرخیراندیش در آثار تلویزیونی چون همسایه‌ها ( محمد حسین لطیفی ـ ۱۳۷۹)، میوه ممنوعه ( ١٣٨۶ )،اشک‌ها و لبخندها ( ۱۳۸۸)، دختران حوا  (۱۳۹۱ )، کلاه پهلوی  (۱۳۹۱–۱۳۹۲)،مادر (بیژن بیرنگ   ۱۳۹۲)، ما فرشته نیستیم( ۱۳۹۲–۱۳۹۳ )،معمای شاه( ۱۳۹۴–۱۳۹۵ )، دیواربه‌دیوار(۱۳۹۵) و مرضیه (۱۳۹۸) ایفای نقش کرده است.

نظر شما
ارسال نظر
محمدی

الهی‌شفای‌ عاجل ‌برش ‌بده.

سید نظیم حسینی

خداوند همه بیماران را شفای عاجل عنایت کنه.

فیروز فروهنده

آرزوی سلامتی برای ایشان دارم.