نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2449
-
الف
+

«مهران احمدی»: دوست دارم نقش‌هایی را بازی کنم که تاثیرگذار باشد

«مهران احمدی» بازیگر سریال محبوب «پایتخت»، طی یک مصاحبه درباره نقش «بهبود» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران احمدی» بازیگر نقش «بهبود» در سریال محبوب «پایتخت»، طی یک مصاحبه درباره نقش خود در این سریال گفت: واقعیت این است که سریال «پایتخت» را خیلی دوست دارم و کسانی در این سریال حضور دارند به نظرم در نوع خودشان بهترین‌اند.

«بهبود فریبا » در« پایتخت ۷» حضور دارد؟

وی ادامه داد: به همین خاطر بسیار خوشحال شدم که نقش «بهبود» را به من پیشنهاد دادند و من این نقش را بازی کردم. به نظرم بهبود در روند قصه پایتخت، تاثیرگذار بود، حتی زمانی که همه فکر می‌کردند بهبود مُرده است و اسیر داعش می‌شوند، بهتاش از عکس بهبود جدا نمی‌شود و این نشان دهنده اهمیت خانواده و پدر است.

بازیگر سریال «آوای باران» در مورد نقش های تاثیرگذار اظهار داشت: اصولا دوست دارم نقش‌هایی را بازی کنم که تاثیرگذار باشد و بهبود به نظرم این تاثیرگذاری را در روند داستان داشت. به همین دلیل وقتی در «پایتخت6» هم پیشنهاد بازگشت بهبود را دریافت کردم و  فلمنامه را خواندم، متوجه شدم این شخصیت هنوز تاثیرگذار است و به همین خاطر به سریال پایتخت برگشتم.

احمدی در مورد نقش آفرینی در قالب شخصیت های متفاوت اذعان نمود: همواره سعی دارم هر نقشی که بازی می‌کنم، کاملا متفاوت باشد در غیر اینصورت اگر قرار باشد مهران احمدی همیشه نقش تکراری مقابل کمره تکرار کند، یا فقط به جای دیگران حرف بزند، اسمش بازیگر نیست. خیلی ساده است که آدم در هر نقشی مثل خودش بخندد، گریه کند، حرف بزند، عاشق شود و… اما من به عنوان یک بازیگر حق ندارم نقش تکراری ارائه کنم که مخاطبان بارها و بارها در سینما و تلویزیون آن‌ها را از من دیده‌اند.

بازیگر نقش شکیب در پیوند با جذابیت سریال «آوای باران» تاکید کرد: یکی از این دلایل، وجود خود آقای «سهیلی‌زاده» کارگردان این سریال است که به نظرم یکی از بهترین کارگردانان به شمار می‌رود. علاوه بر آن، شخصیت های جذاب، فلمنامه محکم نیز باعث شدند من به این سریال جذب بشوم و شخصیت شکیب را بسازم.

مهران احمدی در مورد حضورش در سینما به خبرنگار تسنیم گفت: واقعیت این است که من در سینما هرگز نقش یکسان بازی نکردم و هر بار که مقابل کمره سینما ایستادم، سعی کردم نقشی متفاوت بازی کنم. اما متاسفانه نادیده گرفته شدم. در نقطه مقابل، اگر در تلویزیون  بازی کنم، بسیاری از مردم مرا می‌شناسند و می‌توانم در ذهن عموم آنان باقی بمانم.

مهران احمدی زاده حوت(اسفند) ۱۳۵۲ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر و کارگردان سینما، تیاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تیاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد.

احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است.

بازی جدی احمدی در فلم‌هایی مثل «یک خانواده محترم»، «بغض و ماحی» قابل توجه بود.او در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی «آوای باران» نقش شکیب را بازی کرد.

احمدی نخستین فلم بلند سینمایی خود با عنوان «مصادره» را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

صدایم کن، بیابان عشق، مهر و ماه، تا ثریا، مهرآباد، زعفرانی، چرخ و فلک و ساخت ایران 2 از دیگر سریال های تلویزیونی است که این بازیگر ایرانی در ان به ایفای نقش پرداخته است. 

وی همچنین در فلم های آنجا، سیزده 59، اسب حیوان نجیبی است، آلزایمر، روز روشن، شیار 143، نفس، من دیوانه نیستم، هزار پا، قسم، مطرب و سگ بند  نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید :

«هادی حجازی ‌فر» جایگزین «محسن تنابنده» در سریال «زخم کاری» شد

ساخت «پایتخت 7»؛ شایعه یا واقعیت

جشن سالگره «مهران احمدی» در پشت صحنه «پایتخت6» + ویدیو

گریم متفاوت «بهبود» در «پایتخت6»

زنده شدن «مهران احمدی» در فصل ششم «پایتخت»

چرا «مهران احمدی» دوباره به «پایتخت» بازگشت؟

دانلود سریال پایتخت 1

دانلود سریال پایتخت2

دانلود سریال پایتخت3

دانلود سریال پایتخت4

دانلود سریال پایتخت5

ع ا

نظر شما
ارسال نظر