نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1798
-
الف
+

رقابت «مصطفی» در دومین جشنواره مستقل فلم کلکته هندوستان

فلم «مصطفی» با موضوع مهاجرت در جشنواره کلکلته هند به نمایش در می آید.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم کوتاه «مصطفی» پس از پاکستان، اینبار در دومین حضور بین المللی خود در سال ۲۰۲۱ میلادی در کلکته هندوستان به نمایش درمی آید.

«پیمان شاه محمدی»، تهیه کننده و نشر کننده بین المللی فلم کوتاه مصطفی توضیح داد: کلکته، یکی از شهرهای فرهنگی هند است که مرکز گردهم آیی بسیاری از هنرمندان جوان و شخصیت‌های مهم دیگر مربوط به صنعت فلم می‌باشد. 


فلم «مصطفی» داستان زندگی مردی به همین نام را روایت می کند که همراه فامیل خود در ایران زندگی می کند که نداشتن تذکره مشکلاتی را برای آنها ایجاد می‌کند.

این فلم محصول مشترک و همکاری هنرمندان سه کشور «سویدن، ایران و افغانستان» است. 

انتخاب در چهلمین دوره فستیوال بین المللی «گوتنبرگ سویدن»، برنده تندیس و دیپلوم افتخار بهترین فلم در فستیوال «رومی استکهلم سویدن»، راه یافته به بخش «کرنر» فستیوال بین المللی «کن فرانسه» و نمایش در دومین جشنواره «گانداهارای پاکستان»، در سوابق‌ فلم «مصطفی» به چشم میخورد. 

در فلم «مصطفی» سید سیف الاسلام هاشمی، فریبا طالبی، معصومه مرادی، محمد جبارنیا، مجید ملک پور، زینب هاشمی، حسن حیدری و داریوش فضلی به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

هدف فستیوال بین المللیIKSFF ۲۰۲۱ توانمندسازی فلم‌های کوتاه کشورهای مختلف و پرورش رشد فلم سازان تازه متولد شده است. 

این جشنواره بستری را برای الهام بخشیدن به فلمسازان حرفوی‌ و همچنین جوان فراهم می‌کند. همچنین به آن‌ها فرصت تعامل و تبلیغات فلم کوتاه در سطح بین المللی را می‌دهد.

فلم‌های کوتاه قابل توجهی از کشورهای مختلف در سراسر جهان در جشنواره بین المللی فلم کوتاه کلکته که ۱۸ تا ۲۴ جنوری(ژانویه) ۲۰۲۱ برگزار میشود به رقابت با یکدیگر می پردازند.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین