نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3160
-
الف
+

با هم تماشا کنیم ؛ سکانسی از سریال «لیسانسه ها2» با بازی «هوتن شکیبا»

در این ویدیو دابسمش بازیگر نقش «حبیب» در سریال «لیسانسه ها» با آهنگی از «محسن چاوشی» را تماشا می کنید.

فصل دوم سریال کمیدی و پرطرفدار «لیسانسه ها» این روزها برای مخاطبان شبکه جهانی  آی فیلم 2 درحال نشر می باشد.

 این سریال مشکلات پیش روی «حبیب»، «مازیار» و «مسعود» سه جوان فارغ التحصیل مقطع لیسانس را به گونه طنز به تصویر کشیده است؛ «حبیب» با هنر نمایی «هوتن شکیبا» فردی پولدار است که به شدت علاقه به ازدواج دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند،«مازیار» با بازی «امیر کاظمی» در یک خانواده از هم گسسته زندگی می‌کند پدر و مادر او از هم جدا شده و پدر او معتاد است و خودش در فکر مهاجرت است و «مسعود» با بازی «امیر حسین رستمی»  که در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند.

از سکانس های جالب و پرطرفدار سریال «لیسانسه ها» که با استقبال بالای بینندگان آی فیلم2 در فضای مجازی روبر شده است می توان به اجرای دابمسش های متفاوت توسط کرکترهای این مجموعه تلوزیونی کمیدی اشاره کرد که بر جذابیت سریال افزوده است.

در ویدیوی بالا دابسمش «هوتن شکیبا» بازیگر نقش «حبیب» در سریال «لیسانسه ها» با آهنگی از «محسن چاووشی» را تماشا می کنید.

«محسن چاوشی حسینی» زاده ۸ اسد(مرداد) ۱۳۵۸ هجری خورشیدی در خرمشهر، آوازخوان، ترانه‌سرا، کمپوزر، تهیه‌کننده موسیقی و تنظیم‌کننده در سبک‌های پاپ و راک، اهل ایران است.

محسن چاوشی فعالیت حرفوی خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم «نفرین» آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم «یه شاخه نیلوفر» را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

آقای چاوشی تاکنون تیتراژ سریال های «بانوی عمارت»، «سایه بان»، «دلدار» و «شهرزاد» را خوانده است.

وی تاکنون جوایز مختلفی از جشنوار های مختلف کسب نموده که جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری برای پارچه «مریض حالی» از پنجمین دوره جشنواره جام جم برای تیتراژ سریال «سایه بان» از جمله آنها بوده است

گفتنی است فصل دوم سریال کمیدی «لیسانسه ها»  هر شب ساعت 20:00 به وقت کابل، 19:00 به وقت تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید :

تماشای آنلاین سریال لیسانسه ها2

باهم تماشا کنیم؛ سکانسی از سریال «لیسانسه ها2»

تیزر آهنگ «عشق هیولایی» با صدای «محسن چاوشی»

باهم بشنویم؛ آهنگ «دل خون» با صدای «محسن چاوشی» به مناسبت اربعین حسینی

«محسن چاوشی» ؛ ظهر عطش

م ا 

نظر شما
ارسال نظر