نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1064
-
الف
+

قسمت 69 سریال «معمای شاه»؛ نفوذ داکتر «ایادی» در دربار «پهلوی»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت 69 سریال «معمای شاه» را تماشا می کنید.

امشب در قسمت شصت و نهم سریال «معمای شاه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید ،در حکومت «محمد رضا پهلوی»، هیچ‌کس به اندازه داکتر «عبدالکریم ایادی» به وی دسترسی نداشته ‌است، ایادی گرچه در پشت پرده فعالیت می‌کرد، اما عملا به دنبال قدرت بود و بدون هیچ گونه واهمه در حال ترویج دین بهایی بود و پس از محمد رضاشاه، وی یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های ایران بود و ...

به گزارش آی فیلم 2، «معمای شاه» یکی از سریال های فاخر ایرانی در ژانر تاریخی به کارگردانی «محمدرضا ورزی» و به ‌تهیه‌کنندگی «علی لدنی» است که در سال 1394 خورشیدی تولید شد و اکنون از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر می باشد. 

«معمای شاه» به مرور وقایع تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های 1317 تا 1357 همزمان با دوره پادشاهان پهلوی می‌پردازد. 

این سریال داستان به قدرت رسیدن «رضاشاه» و «محمدرضاشاه پهلوی» در ایران و جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دوران سلطنت محمدرضا پهلوی را به تصویر کشیده است. 

در این سریال، 1600 بازیگر و بیش از 150 تن از بهترین عوامل سینمای ایران حضور دارند که از مهم ترین آن ها می توان به «امیر‌یل ارجمند»، «حسین نورعلی»،«امیر مهدی کیا»، «گوهر خیر اندیش»،«نرگس محمدی» ،«محمد رضا شریفی نیا»، «احمد نجفی»، «سیدحسام نواب‌صفوی»، «قطب‌الدین صادقی»، «سعید نیک‌پور»، «داریوش کاردان» و ... اشاره کرد. 

گفتنی است که سریال «معمای شاه» هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران ، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید: 

تماشای آنلاین سریال «معمای شاه»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین