نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4884
-
الف
+

سکانسی از سریال «همه چیز آنجاست» با هنرنمایی «آشا محرابی»

در این گزارش با «آشا محرابی» بازیگر نقش «سحر بزرگمهر» در سریال «همه چیز آنجاست» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «آشا محرابی» بازیگر نقش «سحر بزرگمهر» در سریال درحال نشر «همه چیز آنجاست»، زاده ۳۱ اسد (مرداد)  ۱۳۵۲ از هنرپیشگان رادیو، سینما و تلویزیون در ایران است.

او که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره ماستری در رشته روابط بین‌الملل است همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش در کورس های آموزشی «حمید سمندریان» اشتراک کرد.

آشا محرابی دختر اسماعیل محرابی از بازیگران قدیمی می باشد . وی اولین بار در سن 13 سالگی با سریال«آیینه» مقابل کمره رفت و با بازی در تله فلم «پنجره رو به حیاط» مورد توجه قرار گرفت.

آشا محرابی

محرابی با بازی در سریال «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی، بیش از پیش شناخته شد. آشا محرابی برای بازی در این سریال، توسط ستاره اسکندری که دوست صمیمی اوست به فریدون جیرانی معرفی شد.

بازی محرابی در این سریال توجه کارگردانان زیادی را جلب می‌کند، به صورتی که او در سال 87 یکی از پرکارترین بازیگران ایرانی می‌شود و در 2 سریال و 2 فیلم سینمایی حضور می‌یابد. 

وی در سال 87 در مجموعه‌ اپیزودیک و طنز  «مسافرخانه سعادت» به کارگردانی اسدالله امین، حضور پیدا می‌کند و با افشین هاشمی، هومن برق‌نورد و پرستو گلستانی همبازی می‌شود.

محرابی در این سال همکاری با کمال تبریزی را با سریال تاریخی «سرزمین کهن» و فلم سینمایی «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» تجربه کرد.

در سال 88 آشا محرابی در سریال پرطرفدار «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند در کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخت و بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

وی در سال 89 آشا محرابی در سریال «ساختمان 85» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده حضور پیدا کرد تا بازی در ژانر پولیسی را هم به تجارب خود اضافه کند. او در همین سال همچنین در سریال «تاوان» شهرام شاه‌حسینی هم‌بازی کرد.

آشا محرابی

از جمله دیگر سریال‌های مطرح آشا محرابی در سال‌های بعدی می‌توان به «خط»، «همه چیز آنجاست»، «آمین»، «چرخ فلک»، «هشت و نیم دقیقه» و «آرام می‌گیریم» اشاره کرد.

آشا محرابیآشا محرابیآشا محرابی

او همچنین در فلم‌های سینمایی‌ای مانند «دو لکه ابر»، «عشق و خیانت»، «ماهرخ»، «نیم»، «جاده مه آلود» نیز حضور داشتهاما نتوانسته است در سینما هم مانند تیاتر و تلویزیون به موفقیت برسد.

او درباره عدم توفیق خود در سینما می‌گوید: «شاید مناسبات سینما را نمی‌شناسم و یا این‌که آن‌قدر خوش‌چانس نبوده‌ام که در زاویه دید کارگردانان مطرح سینما قرار بگیرم.»

با این‌که به نظر می‌رسد آشا محرابی می‌توانست به یک ستاره در سینما و تلویزیون ایران تبدیل شود، هیچ‌گاه این اتفاق میسر نشد. او درباره ستاره شدن می‌گوید: «خواست خودم بود که ستاره نشوم. اعتقادی به ستاره شدن و بازی‌هایش ندارم؛ اما حتما عرصه‌هایی بوده‌اند که زمانی دوست داشتم تجربه‌شان کنم که به نظرم سرنوشت یار نبود.»

گفتنی است سریال «همه چیز آنجاست»  با هنرنمایی «آشا محرابی» هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

م ا 

نظر شما
ارسال نظر