نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3524
-
الف
+

«فریبا نادری»: بعد از ابتلا به کرونا می ترسم مقابل کمره بروم

«فریبا نادری» طی یک گفت‌وگو در پیوند با آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا نادری» بازیگر سریال «ستایش» طی یک گفت‌وگو در پیوند با آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از مدت‌ها این روزها برای حضور در یک اثر سینمایی قرارداد بسته‌ام، اما به دلیل عدم اطلاع رسانی توسط پروژه هنوز نمی‌توانم از نام اثر یا کارگردان حرفی بزنم. 

وی ادامه داد: البته در سریال ماه رمضانی «دوزخ، برزخ، بهشت» به کارگردانی «سعید سلطانی» به ایفای نقش پرداختم که سال آینده نشر می شود.

«فریبا نادری» از واکنش های مردم به نقش خود در سریال «ستایش» گفت

بازیگر سریال «ستایش» درباره حضورش در جشنواره فلم فجر سال روان افزود: چند فلم برای فجر امسال داشتم اما متاسفانه هیچکدام از آنها به مرحله نهایی نرسیدند و در کل امسال در جشنواره فلم فجر غایب خواهم بود. 

وی درپیوند با حضور کمرنگ خود در سریال ها طی سال گذشته اذعان نمود: بعد از ابتلا به بیماری کرونا که بسیار هم شدید بود، می ترسیدم مقابل کمره بروم و همین باعث شد تا مدتی کار قبول نکنم، این بیماری بسیار خطرناک اصلا شوخی بردار نیست، ما نمی توانیم با سهل انگاری بار دیگر باعث افزایش تعداد مبتلایان شویم. 

بازیگر سریال «ستایش» در گفت و گو با خبرگزاری میزان اظهار داشت: امیدوارم همه ما با رعایت کامل نکات صحی باعث شویم تا با آغاز سال نو این بیماری از بین برود، طبیعتا من هم علاقمند به حضور در سینما و تلویزیون هستم، مدتهاست بازی نکرده ام و همین باعث شده بی نهایت دلتنگ بازی باشم، به همین دلیل امید دارم تا سال آینده بدون ترس از بیماری و به راحتی مقابل کمره بروم.

«فریبا نادری» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون در 23 حمل(فروردین) سال ۱۳۶۳ خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

بانو نادری 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«ستایش»، «گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... از جمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

دانلود سریال «مروارید سرخ»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

دانلود فصل سوم ستایش

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین