نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3708
-
الف
+

ادامه «پایتخت 6» ساخته می شود

«سیروس مقدم» از ضبط قسمت های پایانی فصل ششم سریال «پایتخت» خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «سیروس مقدم» کارگردان سریال پرطرفدار و محبوب «پایتخت» در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای ایران اظهار داشت: در تلاشیم ادامه «پایتخت ۶ » را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد.

آقای مقدم افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که آن قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا پایتخت ۶ به انتها برسد و در نوروز سال آینده نشر شود.

«مهران احمدی»: احتمالاً در «پایتخت 7» نخواهم بود

کارگردان پایتخت درباره شروع کار فلمبرداری این سریال گفت: فلمبرداری را از اوایل ماه دلو(بهمن» آغاز می‌کنیم و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است، ولی چون همه عوامل دوست دارند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

«محسن تنابنده»: از همه عذرخواهی می کنم/ «پایتخت7» ساخته نمی شود

وی درباره ساخت «پایتخت ۷ » هم گفت: «پایتخت ۷ » را هم سال آینده خواهیم ساخت.

این درحالی است که «محسن تنابنده» سرپرست گروه نویسندگان «پایتخت» پیش از این اعلام کرده بود که ساخت فصل هفتم این سریال کمیدی منتفی است.

گفتنی است که مجموعه سریال های «پایتخت» از فصل اول تا پنجم  از شبکه آی فیلم 2 نشر و با استقبال مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان مواجه شد.

بیشتر:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

نظر شما
ارسال نظر