نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3344
-
الف
+

بازیگر نقش «مهشید» در سریال «فصل زرد» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «لیلا برخورداری» بازیگر نقش «مهشید» در سریال «فصل زرد» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «ليلا برخورداری» بازیگر نقش «مهشید» در سریال درحال نشر «فصل زرد» متولد سال 1357 در تهران است.

وی که به هنر بسیار علاقه داشت در دانشگاه در رشته بازیگری قبول شد و بعد از این‌که لیسانس گرفت برای ادامه تحصیل کارگردانی را انتخاب کرد و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

او بازیگری را از سال 1379 با بازی در سریال «همسفر» به کارگردانی «قاسم جعفری» آغاز کرد.

لیلا برخورداری علاوه بر دانشگاه در کلاس‌های بازیگری «مهدی فخیم زاده» نیز حضور داشت.

برخورداری که بعد از بازی در سریال همسفر در سال 80 در سریال «جوانی» به کارگردانی «سعید سهیلی» نیز حضور داشت اما نقش‌هایش کوچک بود تا اینکه از سوی فخیم زاده برای بازی در نقش «کبری» در سریال خواب و بیدار انتخاب و به این ترتیب به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد؛ نقشي كه به نوبه خودش بسيار متفاوت بود و اين بازيگر جوان را از همان ابتداي حضورش به شهرت رسانيد.

برخورداری

دانلود سریال خواب و بیدار

«کبری» یکی از کرکترهای این سریال بود که نقش آن را «لیلا برخورداری » بازی می کرد.او در این سریال نقش دختر نوجوانی را بازی می کرد که معلولیت جسمی و ذهنی داشت.

برخورداری درباره متفاوت بودن نقشی که در این سریال بازی کرده، می گوید:  «بهترین نقشم را در سریال «خواب و بیدار» با گریم خاصی که داشتم در نقش «کبری» ایفا کردم؛ این اولین نقش حرفه‌ ای و تأثیرگذارم در بازیگری بود.»

این بازیگر ایرانی همچنین اظهار داشته است: ایفای نقش در سریال «خواب و بیدار» فرصت خوبی بود تا توانایی‌هایم را در بازیگری نشان بدهم. هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها مردم مرا با کرکتر «کبری» می‌شناسند و برایشان جذاب است؛ چرا که کرکتر خاصی بود.

 همكاری بانو برخورداری با «مهدی فخیم زاده» ادامه پيدا كرد و وی برای ایفای نقش «مهين» در سریال «آپارتمان 85» انتخاب شد، لیلابرخورداری حضورش در اين مجموعه را متمايز از ساير سریال هایی كه بازی كرده می‌داند.

«فصل زرد»، «حس سوم»، «کلانتر 2»، «بی صدا فریاد کن»، «سال های ابری»، «سرزمین کهن» و «بازی نقاب ها» از دیگر آثار تلویزیونی لیلا برخورداری در تلویزیون می باشد.

برخورداری

دانلود سریال «کلانتر2»

وی همچنین در فلم های سینمایی «نظام از راست»، «تبسم گرگ» و «کوتاه مثل زندگی» ایفای نقش کرده است.

گفتین است سریال «فصل زرد» با نقش آفرینی «لیلا برخورداری» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

 

نظر شما
ارسال نظر