نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2197
-
الف
+

تیتراژ پایانی سریال «فصل زرد» با صدای «امیرحسین مدرس» و «هومن سلطانی»

در این گزارش تیتراژ پایانی سریال «فصل زرد» را «امیرحسین مدرس» و «هومن سلطانی» نظاره گر خواهید بود.

به گزارش آی فیلم 2، تیتراژ پایانی سریال در حال نشر «فصل زرد» را «امیرحسین مدرس» و «هومن سلطانی» خوانده اند.

«امیرحسین مدرس» زاده ١۶ سنبله(شهریور) ۱۳۴۹ هجری خورشیدی در تهران، گرداننده، آوازخوان، شاعر، نویسنده، خطاط و بازیگر اهل ایران است.

مدرس دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد. او در سال 1365 فعالیت هنری‌اش را با اجرای برنامه‌ «شکوفه‌های اندیشه» آغاز کرد و با برنامه‌ «نیم‌رخ» به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گشت.

وی در سال 1385 با نقش آفرینی در فلم «گرگ و میش» به کارگردانی «قاسم جعفری» وارد عرصه بازیگری حرفوی و سینما شد.

امیرحسین مدرس در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی فرج‌الله سلحشور حضور یافت.

وی در نقش «ایناروس» در این سریال نفش آفرینی کرد و توانست در کنار بازیگرانی چون «مصطفی زمانی» و «رحیم نوروزی» به خوبی ار عهده نقش خود برآید.

مدرس همچنین در سریال های «عشق گمشده» (1383)، «زندگی به شرط خنده» (1385)، «یوسف پیامبر(ع)» (1387)، «ترانه‌ مادری» (1387)، «سیر و سرکه» (1390)، «راستش رو بگو» (1391) و «یاد‌‌آوری» (1392) نقش‌آفرینی کرده است.

فلم‌هایی نظیر «گرگ و میش» (1385)، «در امتداد شهر» (1389) و «نرگس مست» (1395) نیز در کارنامه هنری‌ مدرس به چشم می‌خورد.

مدرس، همچنین عضو انجمن شعر جوان ایران است و علاوه بر بازی در زمینه‌های دیگر نیز به حیث گرداننده، آوازخوان، شاعر و نویسنده فعالیت دارد.

وی علاوه براین برای تیتراژ  سریال های «متهم گریخت»، «ترانه مادری»، «عید امسال»، «خوش‌نشین‌ها»، «آئینه» و «آینه‌های نشکن» خوانندگی کرده است.

از آلبوم‌های منتشرشده‌ این هنرمند می‌توان به «روز رستاخیز»، «خورشید» و «ماه نی» اشاره نمود.

گفتنی است سریال «فصل زرد» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «فصل زرد»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین