نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2146
-
الف
+

هر که ز او سر کشید زود به او پر کشید/ زود جهانم بگیر از گنهم درگذر…

«محسن چاووشی» آوازخوان مشهور ایرانی قرار است هوادارانش را غافلگیر کند.

به گزارش آی فیلم2، «محسن چاووشی » آوازخوان مشهور ایرانی قرار است بار دیگر مخاطبان خاص خود را غافل‌گیر کند. 

 چاوشی که در آثار و آلبوم‌های قبلی خود دست به خلاقیت‌های منحصر‌به‌فردی زده، حال مخاطبان خود را چشم‌انتظار اثر جدید خود گذاشته است.

درحالی که یک سال از انتشار آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی می گذرد، خبرها از آماده شدن آلبوم جدید این آوازخوان مشهور با نام «واحدا» حکایت دارد؛ او مجدداً خود را وارد چالش جدیدی کرده است. چاوشی که شعر تمام تک‌آهنگ‌های اخیر را خودش سروده، حالا تصمیم گرفته که اشعار آلبوم جدیدش را هم خود بسراید.

همین‌طور او پیش‌فروش مجموعه‌ای از اشعار خود به نام این «عشق هیولایی» را در دسترس عموم قرار داده است. تا جایی که مشخص است، اشعار آلبوم واحدا هم برگرفته از این مجموعه است. این هم به نوبۀ خود مسیر و تجربهٔ جدیدی برای این آوازخوان مشهور ایرانی است. او سابقۀ سرودن اشعار آثار قبلی خود را دارد اما این بار شعرهای او حال و هوای دیگری دارد و به گفتۀ خودش این آلبوم دو سال زمان برد تا آماده شود.

محسن چاوشی حسینی زاده ۸ اسد(مرداد) ۱۳۵۸ هجری خورشیدی در خرمشهر، آوازخوان، ترانه‌سرا، کمپوزر، تهیه‌کننده موسیقی و تنظیم‌کننده در سبک‌های پاپ و راک، اهل ایران است.

محسن چاوشی پس از دریافت فوق دیپلوم حسابداری و اتمام دوره عسگری، فعالیت حرفوی خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم «نفرین» آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم «یه شاخه نیلوفر» را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

آقای چاوشی تاکنون تیتراژ سریال های «بانوی عمارت»، «سایه بان»، «دلدار» و «شهرزاد» را خوانده است.

وی تاکنون جوایز مختلفی از جشنوار های مختلف کسب نموده که جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری برای پارچه «مریض حالی» از پنجمین دوره جشنواره جام جم برای تیتراژ سریال «سایه بان» از جمله آنها بوده است.

کم پیش می‌آید محسن چاوشی به حرف بیاید و با رسانه‌ای گفت‌وگو کند. تعداد گفت‌وگوهای او در تمام سال‌های فعالیتش به کمتر از تعداد انگشتان دست می‌رسد اما به جرات یکی از پرطرفدارترین آوازخوان های حال حاضر موسیقی در ایران است. طرفدارانی که در کنار دوست‌داشتن، تعصب ویژه‌ای نسبت به فعالیت و نقدهایی که متوجه چاوشی‌ است، دارند و خود را «چاوشیست» می‌خوانند! تنها رسانه رسمی و فعلی چاوشی، چند صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی است.

با وجود هواداران زیاد، محسن چاووشی تا به حال آوازخوان هیچ کانسرتی نبوده، این هم یکی دیگر از عجایب رفتاری اوست. با این حال، برخلاف برخی خواننده‌های هم‌دوره‌اش، هنوز از میدان خارج نشده است و طرفدارانش محدود به دهه خاصی نمی‌شود؛ طرفدارانی دارد که او را «آقای خاص صدا» می‌دانند و آلبوم‌هایش معمولا جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال است. 

بیشتر بخوانید:

«محسن چاوشی» جوان افغانستانی را از مرگ نجات داد/ چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید

خبر مهاجرت «محسن چاووشی» شایعه یا واقعیت؟

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین