نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2727
-
الف
+

آلبوم موسیقی «حامد بهداد» مجوز گرفت

اولین آلبوم «حامد بهداد» با عنوان «هزار هیچ» منتشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حامد بهداد» هنرمند سینما و تلویزیون ایران در هفته پایانی قوس(آذر) 1399 موفق شد تا جواز تازه‌ترین آلبوم خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران اخذ کند تا هواداران این هنرمند منتظر حضور مستقلش روی صحنه اجرای موسیقی در دوران پس از کرونا باشند.

بر اساس اعلام دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران، حامد بهداد روز گذشته موفق به اخد تمام مجوز های لازم جهت انتشار آلبوم موسیقی اش شده است.

آلبوم «هزار هیچ» به شیوه راک و بلوز بوده و از اشعار «حافظ »در قطعات این آلبوم بهره گرفته شده است.

قطعات این اثر نیز توسط «مسعود فیاض زاده» تنظیم گردیده است.

حامد بهداد زاده ۲۶ عقرب( آبان) ۱۳۵۲  هنرپیشه سینما، تیاتر و تلویزیون و آوازخوان اهل ایران است.

نخستین‌بار با فلم «آخر بازی» به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فلم فجر شد.

بهداد بازی‌های تحسین شده‌ای در فلم‌هایی چون بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فلم جرم به کارگردانی «مسعود کیمیایی» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فلم فجر دریافت کرده‌است.

از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فلم شانگهای ۲۰۱۹ برای بازی در فلم قصر شیرین را نام برد.

همچنین بهداد برای نقش‌آفرینی در بسیاری از فلمهایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است.

به نقل از ایرنا ، این هنرمندایرانی پیش از این با هنرمندان موسیقی دیگری از جمله همایون نصیری و گروه «دارکوب» به عنوان آوازخوان همکاری داشته است.

 گفتنی است تاکنون شبکه جهانی آی فیلم 2  سریال های «کیمیا »،«آسمان من» و فلم «روز سوم»  با هنر نمایی حامد بهداد را برای مخاطبان فارسی زبان نشر کرده است.

برعلاوه  آلبوم حامد بهداد، «دقیقه ها» با صدا و آهنگ مسعود سعادتمند، «حرف بی حروف» به آهنگسازی تینا لاجوردیان از جمله آلبوم هایی هستند که در هفته پایانی قوس(آذر) 1399 جواز نشر دریافت کردند.

بیشتر بخوانید :

«سونامی» به آی فیلم 2 می آید

اهم خبرهای فرهنگی امروز ایران ؛ از اکران «قصر شیرین» در پکن تا رونمایی از تصویر بازیگر گمشدگان در پوستر «یک کامیون غروب»

اختصاصی/تصاویر کمتر دیده شده از بازیگران معروف ایرانی در دوران مکتب

افتخاری دیگر برای «قصر شیرین» رضا میرکریمی

چرا «حامد بهداد» برای انتخاب کرکتر «طاهر» در سریال ستایش انتخاب نشد؟

 م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر