نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9845
-
الف
+

اولین معاش بازیگران محبوب بالیوود چقدر بوده است؟!

در این گزارش به بررسی اولین دستمزد بازیگران مشهور هندی پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، سینمای هند بازیگران بسیاری را به خود دیده که پله های موفقیت و شهرت را یک به یک پیموده و توانسته اند تا در جمع بهترین ها قرار بگیرند.

این بازیگران مشهور که هر یک با القاب مختلف شناخته می شوند، نقش مهمی در گردش چرخه اقتصادی سینمای هند دارند چرا که حضور هر یک از آنها در یک فلم تضمین کننده موفقیت فروش آن فلم است.

بازیگران سینمای هند دستمزدهای کلانی دریافت می کنند که آنها را در جمع پردرآمدترین بازیگران سال دنیا قرار می دهد، در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که برای دریافت این درآمدهای کلان راه آسانی را در پیش گرفته اند اما ورود هر یک از این افراد مشهور به عرصه سینما با سختی های بسیار همراه بوده است.

در این گزارش قصد داریم تا اولین معاشی که بازیگران مشهور سینمای هند برای اولین حضورشان در فلم ها و یا قبل از ورود به عرصه بازیگری دریافت کرده اند را بررسی کنیم.

«شاهرخ خان» و «اکشی کومار»

در ابتدای این لست «شاهرخ خان» و «اکشی کومار» قرار دارند که به ترتیب 50 و 1500 روپیه برای اولین معاش خود دریافت کرده اند، جالب است بدانید که 50 روپیه هزینه تیکت یک بار بازدید از «تاج محل» می باشد. همچنین اکشی کومار در ابتدا به عنوان سرآشپز مصروف بوده است.

«عامر خان»

«عامرخان» بازیگر محبوب سینمای هند، به عنوان معاش اول خود 100 روپیه دریافت کرده، در حالی که به حیث دستیار کارگردان در فلم پدرش، «طاهر حسین خان» و عموی افسانه ای خود «نصیر حسین خان»، مصروف بوده است.

«هرتیک روشن»

«هرتیک روشن» ستاره سینمای هند، برای اولین نقش آفرینی خود به عنوان بازیگر کودک 100 روپیه گرفت و از این پول برای خرید یک سامان بازی استفاده کرد.

«آمیتاب بچن»

«آمیتاب بچن» ستاره تکرار نشدنی بالیوود، قبل از ورود به عرصه سینما در ترانسپورت بمبئی مصروف بود و ماهیانه 500 روپیه معاش داشت.

«درمندرا»

«درمندرا» بازیگر کهنه کار سینمای هند، برای اولین نقش خود در یک فلم 500 روپیه دریافت کرده است.

گفتنی است در جدیدترین لست پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان، «اکشی کومار» هندی با دریافت ۴۸.۵ میلیون دالر در رده ششم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

«دواین جانسون» پردرآمدترین بازیگر جهان در سال 2020 معرفی شد

ع ا / ح  ح

نظر شما
ارسال نظر