نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4410
-
الف
+

«حسن اکلیلی»: آقای گرفتار در فصل سوم تجربه‌هایش را در اختیار جوانان قرار می‌دهد

«حسن اکلیلی» از ساخت فصل جدید سریال «آقای گرفتار» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن اکلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه، از ساخت فصل سوم سریال «آقای گرفتار» خبر داد.

این بازیگر کهنه کار در پیوند با فصل جدید سریال «آقای گرفتار» گفت: سریال «آقای گرفتار» که مردم با آن خاطره داشتند قرار است به فصل سوم برسد. این روز‌ها مصروف نگارش فلمنامه هستیم، کارگردان آن هنوزمشخص نیست اما با شروع مراحل تولید، پیش‌بینی‌مان این است سال ۱۴۰۰ بتوانیم این سریال را به نشر برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا خودتان هنوز آقای گرفتار ماجرا خواهید بود و تهیه‌کنندگی را همچون دو سری قبل برعهده دارید» گفت: خودم این نقش را بازی می‌کنم. احتمالا تهیه‌کنندگی را به شخصی دیگر واگذار کنم. قرار است در این فصل به مسائل مرتبط به جوانان و نسل جدید کارآمد، ازدواج و اشتغال و چگونه زیستن جوانان بپردازیم. آقای گرفتار در این فصل تجربه‌هایش را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

میزان به نقل از اکلیلی در مورد جزئیات بیشتر این سریال تلویزیونی، نوشت: فعلا چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم تا فلمنامه آماده تولید شود. اما این سریال ۲۶ قسمتی در اصفهان فلمبرداری و در کنار بازیگران کهنه کار اصفهانی حتما از دیگر بازیگران حرفوی ایران هم بهره خواهیم برد.  

«حسن اکلیلی زاده‌ 1332 هجری خورشیدی در اصفهان، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است که حضور در سریال‌های تلویزیونی و چند فلم سینمایی را در کارنامه‌ هنری‌اش دارد. وی همچنین به عنوان کمیدین، تیاترهای متعددی را در شهر اصفهان بازی و کارگردانی کرده است.

اکلیلی در سریال هایی چون «هشت بهشت» (1368)، «آقای گرفتار-فصل اول» (1370)، «تفنگ سر پر» (1379)، «آقای گرفتار- فصل دوم» (1384)، «خانه شش در» (1385) و «پشت کوه های بلند» (1391) و فلم‌هایی نظیر «هوای تازه» (1365)، «سلام سرزمین من» (1367)،  «شما فرشته‌اید» (1368) و «جنگجوی پیروز» (1377) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال «آقای گرفتار» هم اکنون با نقش آفرینی «حسن اکلیلی» از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

تماشای آنلاین سریال «آقای گرفتار»

تماشای آنلاین سریال «هشت بهشت»

تماشای آنلاین سریال «تفنگ سرپر»

تماشای آنلاین سریال «پشت کوه های بلند»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر