نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1330
-
الف
+

امروز در قسمت دوم «همه چیز آنجاست» می بینید؛ چوب حراج به ملک پدری خانواده فرهمند

قسمت دوم سریال «همه چیز آنجاست» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «همه چیز آنجاست» سریال تلویزیونی اجتماعی، درام و عاشقانه به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» و تولید سال ۱۳۹۳ است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فابریکه تولیدی یک خانواده معتبر به علت ورود بی رویه کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر کلان خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی برده و تلاش می کند تا معمای کهنه و سر به مهر فامیل را رمزگشایی کند ...

در حقیقت بخشی از داستان سریال «همه چیز آنجاست» با قصه خانواده محسن پیش می‌رود و در ادامه داستانک‌ها و قصه‌های فرعی متعددی در دل قصه اصلی به وجود می‌آیند.

امین زندگانی، الهام حمیدی، مهرانه مهین‌ترابی، محمد عمرانی، حسین مهری، حدیث میرامینی، سام درخشانی، آشا محرابی، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی، حسن اسدی، مریم معصومی، المیرا دهقانی، آرزو افشار، مریم سرمدی و زنده یاد جمشید مشایخی در این سریال حضور دارند.

امروز در قسمت دوم سریال«همه چیز آنجاست» می بینید که مهدی برای پس دادن بدهی های پدرش، فابریکه را به فروش می گذارد و در این بین آقای «فانی» قصد دارد تا فابریکه را بخرد اما...

سریال «همه چیز آنجاست» هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

تماشای آنلاین سریال «همه چیز آنجاست»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر