نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1261
-
الف
+

امشب در قسمت آخر سریال «مثل شیشه»؛ درگیری نیروهای پولیس ویژه با قاچاقچیان مواد مخدر و سرنوشت تلخ «آرش»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «مثل شیشه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «مثل شیشه» به کارگردانی «جواد مزدآبادی»، نویسندگی «وحید حسن‌زاده» و تهیه‌کنندگی «سید حسین حسینی»، تولید سال ۱۳۹۰ در این روزها از شبکه جهانی آی فیلم 2 در حال نشر می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آرش» و «ندا» زوج جوانی هستند که از کاشان به تهران می‌آیند. با وارد شدن «کاوه» به زندگی آن ها، آن دو با یک گروه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر که در زمینه تولید ماده مخدر شیشه فعال هستند، آشنا می شوند و ...

سام درخشانی، زیبا بروفه، امیرمحمد زند، فقیه سلطانی، امیر غفارمنش، فریبا نادری، وحید شیخ‌زاده، هاله میرهادی، حسن جوهرچی، کاظم افرندنیا و علی اوسیوند بازیگران این سریال هستند.

در قسمت هفتم  سریال «مثل شیشه» که امروز از آی فیلم2 نشر می شود می بینید، نیروهای پولیس «نارسیس» سرکرده باند توزیع مواد مخدر را دستگیر می کنند در این بین «ساسان»متواری می شود و «کاوه» برای  گرفتن محموله مواد مخدر به سراغ او می رود و...

گفتنی است با پایان یافتن سریال «مثل شیشه»، سریال «راز ققنوس» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «مثل شیشه»

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر