نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1031
-
الف
+

امروز در «مثل شیشه» می بینید؛ فریب خوردن آرش از دوست خلافکارش+ویدیو

قسمت دوم سریال پولیسی «مثل شیشه» امشب از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «مثل شیشه» به کارگردانی «جواد مزدآبادی»، نویسندگی «وحید حسن‌زاده» و تهیه‌کنندگی «سید حسین حسینی»، تولید سال ۱۳۹۰ می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: آرش و ندا زوج جوانی هستند که از کاشان به تهران می‌آیند. با وارد شدن کاوه در زندگی آنها، آن دو با یک گروه قاچاق مواد مخدر بین‌المللی که دست به تولید ماده مخدر شیشه می‌زنند، آشنا می شوند. پس از مدتی آرش معتاد می‌شود و راهی شفاخانه می‌شود. ندا برای انتقام از قاچاقچیان به همراه کاوه محموله مواد قاچاقچیان را می‌دزدد و...

سام درخشانی، زیبا بروفه، امیرمحمد زند، فقیه سلطانی، امیر غفارمنش، فریبا نادری، وحید شیخ‌زاده، هاله میرهادی، حسن جوهرچی، کاظم افرندنیا و علی اوسیوند بازیگران این سریال هستند.

در قسمت دوم سریال «مثل شیشه» که امروز از آی فیلم2 نشر می شود می بینید ندا و آرش با مشکلات بسیاری درگیر هستند، توان مالی پایین باعث بدتر شدن اوضاع آن ها شده اما کاوه به آرش پیشنهاد وسوسه انگیزی می دهد...

سریال «مثل شیشه» هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «مثل شیشه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر