نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2919
-
الف
+

از بازگشت «باباپنجعلی» تا حذف «سارا» و «نیکا» در «پایتخت7»

در این خبر از تغییرات فصل 7 سریال «پایتخت» باخبر شوید.

به گزارش آی فیلم2، تولید فصل هفتم سریال کمیدی «پایتخت» این روزها سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و اخبار ضد و نقیضی از حضور یا انصراف برخی بازیگران این مجموعه تلویزیونی به گوش می رسد.

طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فلمنامه ناتمام مرحوم «خشایار الوند» برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد «علیرضا خمسه» در این فصل.

هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت.

همچنین از نکات دیگر فصل هفتم «پایتخت» می‌توان به حذف بازیگران نقش سارا و نیکا اشاره کرد.

این درحالی است که  «مهران احمدی» بازیگر نقش «بهبود فریبا» چند روز پیش در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود، در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت «پایتخت ۷» گفت که هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارد و به دلیل قرارداد‌هایی که بسته، نمی‌تواند در فصل هفتم ایفای نقش کند.

هرچند تا به حال دیگر بازیگران سریال مانند بهرام افشاری و احمد مهرانفر درباره حضور خود در ادامه سریال، صحبتی نکرده‌اند، اما طبق خبری که به تازگی منتشر شده، مهرانفر برای بازی در فلمی تحت نام «آهنگ دونفره» قرارداد بسته است و بنابراین او نیز مانند مهران احمدی به پروژه دیگری تعهد دارد.

گفتنی است که مجموعه سریال های «پایتخت» از فصل اول تا پنجم  از شبکه آی فیلم 2 نشر و با استقبال مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان مواجه شد.

بیشتر:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

/انتهای پیام

نظر شما
ارسال نظر