نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2854
-
الف
+

«قربان نجفی» از بازخوردهای مردم پس از ایفای نقش یک داعشی گفت

«قربان نجفی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در یک مصاحبه درباره سریال «خانه امن» و ایفای نقش ابوعامر داعشی گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قربان نجفی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «ستایش» بودند، در جدیدترین حضور خود در قاب تلوزیون نقش یک داعشی را بازی کرده است.

وی طی یک مصاحبه در پیوند با حضورش در سریال «خانه امن» گفت: زمانی که نقش «ابوعامر» به من پیشنهاد شد، موضوع را بررسی کردم و اصرار داشتم کار شعاری نباشد چراکه جدیت نقش برایم خیلی اهمیت داشت.

نجفی در مورد این سریال امنیتی ادامه داد: همه جای دنیا فلم ها و سریال های امنیتی ساخته می‌شود؛ این سبک هم ژانری در فلم است. برای من به عنوان بازیگر ایفای نقش در سبک های مختلف، تفاوتی نمی‌کند. حتی به دلیل ماجراهای که در داستان‌های امنیتی اتفاق می‌افتد، بازیگری در چنین سریال هایی جذاب است. قصه می‌تواند کشش و تعلیق بیشتری داشته باشد. این موضوعات نه فقط برای مخاطب بلکه برای بازیگر نیز پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند او را درگیر کند.

بازیگر سریال «ستایش» در مورد نقش خود در سریال خانه امن به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «ابوعامر» شخصیتی بود که ظرفیت لازم برای کار و خلاقیت ایجاد می‌کرد. چالش اصلی من این بود که نقش ابوعامر از یک شخصیت واقعی اقتباس شده بود. شخصیتی که نقشش را بازی می‌کردم، از نظر جثه و روحیات با من تفاوتِ فراوانی داشت؛ بنابراین مجبور بودم از زوایای مختلف به آن نزدیک شوم. البته در نتیجه نقشی شکل گرفت که شاید می توانست در داستان حضور بیشتری داشته باشد.

قربان نجفی عنوان کرد: تا الان سریال «خانه امن» توانسته مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. نظرات مختلفی از مردم دریافت کردم و اینکه برخورد مردم با یک نقش منفی، مثبت بوده، بسیار جالب است.

«قربان نجفی» زاده ۱ حمل(فروردین) ۱۳۴۷ خورشیدی در ولایت فارس، فارغ‌التحصیل رشته تیاتر است.

وی از سال ۱۳۷۳ خورشیدی همکاری خود را با رادیو آغاز کرد. او اولین بار در سال ۱۳۷۵ بازی در سینما را با فلم «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» تجربه کرد.

«ستایش» ، «نفس» و «دیوار شیشه ای» از جمله سریال هایی است که آقای نجفی در آن ایفای نقش کرده است.

همچنان «ژن خوک» (۱۳۹۷)، «تنگه ابوقریب» (۱۳۹۶) ، «او خوب سنگ می‌زند» (۱۳۹۱) ، «خاکستر و برف» (۱۳۹۱) و «آقای مدیر» (۱۳۹۰) از آخرین آثار سینمایی این بازیگر می باشد.

بیشتر بخوانید:

«قربان نجفی» : تمام تلاشم این بود تا نقش یک داعشی را به بهترین شکل ممکن ایفا کنم

دانلود سریال «ستایش 3»

دانلود سریال «نفس»

دانلود سریال «دیوار شیشه ای»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین