نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
970
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین پست های هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا خواهید کرد.

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 با تعقیب کردن صفحه اینستاگرام این شبکه، به آدرس ifilmtv2 که هم اکنون دارای بیشتر صدهزار هزار دنبال کننده می باشد، می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند.

طبق روال همیشگی، در اولین روز از هفته به سراغ پربازدترین سکانس های دیدنی از سریال های درحال نشر آی فیلم2 در صفحه اینستاگرام این شبکه جهانی می رویم. 

(فلم نما) سریال «معمای شاه» : «تماشا» 

در هفته ای که گذشت، فلم نماهای سریال «معمای شاه» همچون هفته گذشته جزو پربازدترین پست ها در صفحه اینستاگرام آی فیلم2 شد.

این سریال داستان به قدرت رسیدن «رضاشاه » و «محمدرضاشاه پهلوی» در ایران و جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دوران سلطنت محمدرضا پهلوی را به تصویر کشیده است.

گفتنی است سریال «معمای شاه» هر روز ساعت 20 به وقت تهران، ساعت 21 به وقت کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «فاصله ها» : «تماشا»  

سریال «فاصله ها» که چندی است به درخواست بالای بینندگان در حال نشر است، در فضای مجازی نیز مورد توجه مخاطبان  این شبکه تلویزیونی قرار گرفته است.

این سریال داستان «محسن کریمی» فردی متدینی است که اختلافات و فاصله میان نگاه او و پسرش سعید به زندگی و ارزش های اجتماعی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.  این فاصله دیدگاه باعث می شود سعید به دختری شیاد به نام بیتا اعتماد کرده و...

سریال «فاصله ها» هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید. 

بیشتر بخوانید: 

تماشای آنلاین سریال «معمای شاه»   

تماشای آنلاین سریال «فاصله ها» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر