نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3294
-
الف
+

سریال «مزرعه کوچک» ؛ حادثه ترافیکی «پونه» و «امیر»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت سوم سریال «مزرعه کوچک» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،سریال «مزرعه کوچک» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «مهناز میرجهانگیری» محصول سال ۱۳۸۳ می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:«پونه» و «امیر» زوج جوانی هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکل تنفسی پونه و اخراج شدن امیر از محل وظیفه اش تصمیم می‌گیرند برای زندگی به شمال ایران بروند.

آن ها با مشکلات بسیار پول خرید زمینی در آن منطقه را فراهم می‌کنند ولی وقتی به شمال می‌روند با حوادث مختلفی که برایشان رخ می دهد زندگی شان دستخوش دگرگونی می شوند و در هر قسمت شاهد اتفاقات جدیدی برای این زوج جوان هستیم .

«کیهان ملکی»، «پونه حاج محمدی»، «کیومرث ملک مطیعی»، «حسین توشه» ، «فرشید زارعی فرد» ،«ایرج راد»، «زهره حمیدی» و «مهران رجبی» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت سوم سریال «مزرعه کوچک» از شبکه آی فیلم 2 تماشا می کنید می بینیدکه زوج جوان  با مشکلات بسیار پول خرید زمینی در منطقه شمال ایران را فراهم می‌کنند ولی در راه رفتن به این منطقه دچار حادثه ترافیکی می شوند...

سریال «مزرعه کوچک» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل، 16:00 به وقت تهران و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

 بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «مزرعه کوچک»

م ا

نظر شما
ارسال نظر