نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1796
-
الف
+

برگزاری مراسم اسکار 2021 به شکل مجازی یا واقعی ؟

آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی تاکنون تصمیمی درباره برگزاری مراسم اسکار 2021 اعلام نکرده است.

به گزارش آی فیلم 2، بر خلاف گزارشی که در آن از برگزاری اسکار با حضور مردم خبر داده شده بود، هالیوود ریپورتر اعلام کرد هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

پیش از این گفته شده بود نود و سومین دوره جایزه اسکار، ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ قطعاً به صورت حضوری برگزار می‌شود، اما حال شنیده می شود آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی تاکنون چنین تصمیمی را نگرفته است.

در حالی که لس آنجلس در یک رخصتی سه هفته‌ای به دلیل افزایش تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا قرار دارد، منابع داخلی می‌گویند که آکادمی اسکار نمی توانند حتی برای هفته آینده برنامه ریزی کنند، چه برسد به آنکه بخواهند در مورد سال آینده برنامه ریزی کنند.

به نظر می‌رسد اگر تلاش‌ها برای کاهش همه گیری کووید ۱۹ تا ماه آپریل شکست بخورد، برگزاری هر تجمع گسترده‌ای غیر قابل انجام خواهد بود.

محتمل‌ترین حالت برای برگزاری اسکار 2021 ترکیبی از مجازی و واقعی است؛ همانطور که در هفتاد و دومین جوایز امی، در ۲۰ سپتمبر اتفاق افتاد.

در آن رویداد «جیمی کیمل» گرداننده بود و افرادی مثل «جنیفر آنیستون» و «لاورن کاکس» با رعایت فاصله اجتماعی حاضر شدند و مخاطبی به صورت حضوری وجود نداشت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون در ایالت متحده امریکا ۱۳ میلیون مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و ۲۶۹ هزار مرگ نیز ثبت شده است. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر