نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2027
-
الف
+

سریال «مامور بدرقه»؛ علت اختلاف مرحوم «سروس گرجستانی» و « ناصر گیتی جاه»

در این ویدیو خلاصه ای از مهمترین وقایع قسمت دوازدهم سریال  «مامور بدرقه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مامور بدرقه»سریال تلویزیونی به کارگردانی «سعید سلطانی»، بر پایه فلم‌نامه‌ای از «امیرعباس پیام»، تولید سال 1387 می باشد.

داستان این سریال درباره یک افسر پولیس با بازی  مرحوم «سیروس گرجستانی» است که در شرف تقاعد (بازنشستگی) مأموریت دارد که مجرمی  باهنرنمایی «محسن تنابنده» را بازداشت نموده و تحویل بدهد. اما مجرم فرار می‌کند و این تعقیب و گریزها، با مضمون طنز در این سریال به تصویر کشیده می شود

سیدجواد رضویان، مهرانه مهین‌ترابی، بهاره رهنما، زهره مجابی، فرناز رهنما، ناصر گیتی‌جاه، هایده حائری، حسین عابدینی، کیانوش گرامی، کیومرث ملک‌مطیعی و محمدرضا علیمردانی بازیگران این سریال هستند.

امشب در قسمت دوازدهم سریال «مامور بدرقه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید مامور پولیس «آصف» که به دنبال  «افشین» مجرم فراری است وی را پیدا می کند و متوج می شود که او پسر همکار قدیمی اش آقا «رحیم» است،آن ها که مدت زیادی از هم دور بودند و بر سر یک موضوع قدیمی با هم اختلاف داشتند و ...

سریال «مامور بدرقه» هر شب ساعت 20:00 به وقت کابل، 19:00 به وقت تهران و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «مامور بدرقه» 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر