نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2750
-
الف
+

«هفته هنر افغانستان» به صورت مجازی برگزار می شود

نمایشگاه آنلاین آثار هنری هنرمندان افغانستان با عنوان «هفته هنر افغانستان» در تاریخ 22 الی 28 ماه قوس(آذر) برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2، برای اولین بار نمایشگاه آثار هنری هنرمندان افغانستان با عنوان «هفته هنر افغانستان» در تاریخ 22 الی 28 ماه قوس(آذر) 1399 به صورت آنلاین از سوی کمیسیون ملی یونسکو-ایران برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه آنلاین با سخنرانی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، سفیر محترم جمهوری اسلامی افغانستان در ایران و چندتن از چهره های ادبی و هنری افغانستانی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه آثار هنری و گفتگوهای آنلاین پیرامون شاخه های هنری از جمله خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی، گرافیک، صنایع دستی و موسیقی (سازهای سنتی) از بخش های این برنامه می باشد.

تمامی هنرمندان و علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه آنلاین، باید تا تاریخ 15قوس(آذر) 1399 آثار اسکن شده خود را با کیفیت مطلوب (ترجیحاً 150dpi )، به همراه خلص سوانح (رزومه) شامل نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، سابقه فعالیت هنری، توضیحاتی پیرامون اثر یا آثار ارسالی و یک قطعه عکس از صاحب اثر به آدرس ایمیل afghan.art.week@irunesco.org ارسال نمایند.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر