نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4152
-
الف
+

ساخت سریال زندگینامه «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال جهان ناتمام ماند

«دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان در ۶۰ سالگی به دلیل حمله قلبی درگذشت.

به گزارش آی فیلم 2، «دیگو مارادونا» فوق ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و جهان در ۶۰ سالگی به دلیل حمله قلبی در خانه‌اش در بوئنوس آیرس درگذشت.

مارادونا پیش تر به دلیل لخته شدن خون در مغزش در شفاخانه بستری شده بود و  تحت عملیات قرار گرفت، اما دو هفته پیش از شفاخانه ترخیص یافت. 

این در حالی است که داستان زندگی «دیگو مارادونا» این اسطوره جهانی فوتبال بارها مورد توجه سینماگران قرار گرفت و بسیاری از کارگردان ها قصد ساختن فلم و مستند درباره او را داشتند.

بر همین اساس، در سال 2008 میلادی مستندی درباره زندگی دیگو مارادونا ساخته شد که در جشنواره فلم کن به نمایش درآمد و در سال ۲۰۱۹ نیز مستند دیگری از زندگی او ساخته شد. 

سال گذشته نیز اخبار ساخت سریالی به نام «پورته ۷» از زندگی نامه «مارادونا» و «کارلوس توز» داماد سابق او در رسانه ها منتشر شد. محوریت این سریال تلویزیونی خداحافظی مارادونا از فوتبال، مشکلاتی که بعد از فوتبال برای او به وجود آمده بود و حواشی زندگی شخصی اش، اعلام شد.

طبق گزارش ها، «دیگو مارادونا» قرار بود برای حضور در این سریال در مکزیک و آرژانتین مقابل کمره برود.

اکنون با درگذشت این ستاره محبوب از آخرین وضعیت ساخت این سریال خبر جدیدی وجود ندارد.

«دیگو آرماندو مارادونا» زاده ۳۰ اکتبر ۱۹۶۰  میلادی در بوینس آیرس، بازیکن کهنه کار تیم فوتبال آرژانتین است. مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به‌شمار می رفت و همواره شماری از بازیکنان و مربیان سرشناس، کارشناسان، مجلات تخصصی فوتبال و نیز هواداران این رشته ورزشی، او را برترین بازیکن تمام ادوار فوتبال می‌دانند.

در پیوند با این خبر : 

اولین نمایش جهانی مستند زندگی «مارادونا»

ستاره های فوتبال در سینما؛ از پله تا مارادونا

اسطوره‌ی فوتبال جهان به بازیگری روی آورد

«مارادونا» زخمی شد، به جشنواره فلم کن نرسید

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر