نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2641
-
الف
+

لحظاتی سخت برای «سروش» سریال «لحظه گرگ و میش»+فلم

«نیما نادری» در گفت و گو با خبرنگار آی فیلم2 از سخت ترین سکانسی که در سریال «لحظه گرگ و میش» بازی کرده، گفت.

«نیما نادری» بازیگر نقش «سروش» در سریال «لحظه گرگ و میش» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از سخت ترین سکانسی که در این سریال ایفا کرده، گفت.

آقای نادری در این مصاحبه اظهار داشت: یک جایی آقای اسعدیان به من گفت که از این زمان به بعد با توجه به اینکه «سروش» برای بار دوم سکته کرده باید اوج بدبختی و پشیمانی او را به مخاطب القا کنی و بعد باید یک آدم فلج را ببینیم که نیمی از تنش فلج شده و دارد  تقاص کارهاش را می دهد.

وی ادامه داد: من به همایون اسعدیان پیشنهاد دادم که همان دست سروش مطلق که تیغ عملیات جراحی را می گرفت و با نامردی و بدجنسی به خاطر پول قلب مردم را می شکافت فلج شود و این پیشنهاد مورد تایید وی قرار گرفت و آن لحظات برای من خیلی سخت بود چون هم از لحاظ سنی با من خیلی فاصله داشت و هم فلج بود.

گفتنی است «نیما نادری» در سریال «لحظه گرگ و میش» ایفاگر نقش «سروش مطلق» بود که رابطه خوبی با پدر و مادرش ندارد و پس از درگذشت همسرش زندگی اش متحول می شود. 

نشر سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان یک شنبه 2 قوس (آذر) از شبکه جهانی آی فیلم2 تمام شد، این سریال که از 5 میزان در لست نشراتی آی فیلم2 قرار گرفته بود توانست رضایت بالای 80 درصدی مخاطبان را به دست آورد.

تماشای سریال «لحظه گرگ و میش» 

نظر شما
ارسال نظر
مریم

سلام من این سریال اوایلش ونتونستم ببینم ولی واقعا قشنگ وآموزنده بود والبته نقش آقای نادری بینظیر بقیه دوستان هم همینطورخسته نباشید ولی اخرسرنوشت سروش گنگ ماند

کاربر مهمان

چقدر قشنگ بازی میکنه.واقعا هنرمندان ایشون

پربحث ترین