نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3117
-
الف
+

اختصاصی آی فیلم2/«نیما نادری» از شخصیت «سروش مطلق» سریال «لحظه گرگ و میش» گفت

«نیما نادری» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از بازی در نقش «سروش» سریال «لحظه گرگ و میش» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «نیما نادری» بازیگر نقش «سروش» در سریال «لحظه گرگ و میش» زاده 13 عقرب(آبان) 1366 هجری خورشیدی در تهران، نویسنده و بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران است.

او کار نویسندگی را با نمایش سه گانه اورنگ آغاز کرده است.مهم ترین آثار او در حرفه نویسندگی، «درخونگاه» و سه گانه «اورنگ» است.

نخستین تجربه تلویزیونی این بازیگر حضور در سریال «در مسیر زاینده رود» در سال 1389 به کارگردانی «حسن فتحی» بود که نقش شاهرخ را در آن سریال بر عهده داشت.

نیما نادری در سال 1394 در سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» ایفاگر دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تیاتر) و سعید برازنده (انجینیر سازمان انرژی هسته ای) بود.

نادری در سال 1397 در سریال لحظه گرگ و میش نقش سروش مطلق را ایفا کرد که رابطه بدی با والدینش دارد و زندگی‌اش بعد از مرگ همسرش دچار دگرگونی می‌شود.

به بهانه پخش سریال «لحظه گرگ و میش» از آی فیلم2، گپ و گفتی صمیمانه با «نیما نادری» بازیگر نقش «سروش مطلق» داشتیم که در ادامه می خوانید:

آی فیلم2: «نیما نادری» را از زبان خودتان برای مخاطبان ما معرفی کنید

«نیما نادری» هستم دوستان من را با سریال های «لحظه گرگ و میش» «تعبیر وارونه یک رویا» و «در مسیر زاینده رود» بیشتر می شناسند.

در حیطه نمایش تیاتر و سینما هم کارهایی داشتم و در اصل تخصصی من در حیطه تیاتر به خصوص نمایش نامه نویسی و کارگردانی تیاتر است.

آی فیلم2: بریم سراغ سریال پربیننده «لحظه گرگ و میش» چی شد که برای بازی در نقش سروش انتخاب شدید؟

نیما نادری:

اقای «همایون اسعدیان» کارگردان سریال «لحظه گرگ و میش» یک تعداد از کارهای من را در تیاتر دیده بودند و وقتی فهمیدند که سریال هم بازی می کنم من را به دفتر کارشان دعوت کردند و پیشنهاد بازی در نقش «سروش» را دادند.

به من گفتتند که می خواهیم ازت تست بگیریم اگر ناراحت نمی شوی و من با کمال میل قبول کردم چرا که نمیخواستم بعدا از انتخاب من پشیمان شوند.در نهایت یک تعداد سکانس مقابل من گذاشتند و من اجرا کردم؛ ظاهرا پیش از من هم برای این نقش با تعدادی صحبت کرده بودند اما درنهایت من انتخاب شدم.

آی فیلم2: نظر شخصی خودتان درباره شخصیت سروش چی است؟

نیما نادری:

چیزی که این نقش من را جذب کرد و باعث شد از وارد شدن در کالبد چنین کرکتری استقبال کنم، هم شناخت من ازآدم هایی مثل «سروش» بود  چرا که برادر من سال ها پیش به خاطر بیماری سرطان از دنیا رفت و من چون به خاطر برادرم به شفاخانه می رفتم بسیار شناخت داشتم از بعضی داکترهایی که در آنجا دست به اعمال غیرانسان دوستانه می زنند؛ این دلیلی شد که بگم هستم و  نقش سروش را بازی کردم.

آی فیلم2: خودتان با همه تصمیماتی که سروش در این سریال گرفت موافق بودید؟ 

نیما نادری:

 من فکر می کنم این آدم  برنامه ای که برای خودش داشت (ثروتمند شدن) را بهش دست یافت؛ سروش جوانی بود که از شهرستان به تهران آمده بود زنی داشت که عاشقش بود و خیلی سالم داشت زندگی می کرد از کجا عقده پول و قدرت در وجودش شعله ور شد از زمانی که زنش به خاطر بیماری سرطان نیازمند پول بود و سروش پولی برای تداوی همسرش نداشت و عشقش را به خاطر نداشتن پول از دست داد.

همین موضوع باعث شد سروش عقده زیادی برای پولدار شدن داشته باشد، در حقیقت این کاراکتر به رویاهاش رسید منتهی از مسیر نادرستش، شخصیت شخصیت خاصی بود اما دستانش آلوده بود. جامعه باعث شد این سروش عقده ای شده و دست به کارهای آلوده بزند.

آی فیلم2:بینندگان آی فیلم2 شما را با 2 نقش مثبت و منفی در سریال های «تعبیر وارونه یک رویا» و «لحظه گرگ و میش» دیدند، چگونه با نقش «سروش» توانستید ارتباط برقرار کنید؟

نیما نادری:

ما در عرصه بازیگری یک اصل داریم: ما باید یک روحی باشیم که در هر نقشی به عنوان کالبد و جسم ورود کنیم، من یک روحی ام که درون هر نقشی وارد میشود و باید آن را به درست ترین نقش ایفا کنم.

وقتی عکس العمل مخاطبان را بعد از سریال تعبیر وارونه یک رویا و لحظه گرگ و میش را دیدم فهمیدم که توانستم تا حدودی تا جایی که تلاش کردم کارم را درست انجام بدهم و روح من در دو کالبد متفاوت به خوبی رفت.

آی فیلم2: چقدر شخصیت  خود واقعی نادری با دو کرکتری که در تعبیر وارونه یک رویا و لحظه گرگ و میش بازی کرد تفاوت دارد؟

نیما نادری:

هر دو نقشی که بازی کردم یا نقش هایی که در آینده ایفا خواهم کرد، بخشی از خود نیما نادری هم در آن ها وجود دارد نمی شود من کامل نیما نادری را از نقش هایی که بازی می کنم پاک کنم؛ ممکن است بدی در نیما نادری وجود داشته باشه که در شخصیت سروش هم بوده و همچنین نقطه مثبتی در نقشش در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» بود که در من هم هست. درواقع من بخشی از تمام نقش هایی بودم که بازی کردم.

آی فیلم2: در پایان می خواهم خطاب با مخاطبان فارسی زبان آی فیلم2 صحبت کنید:

نیما نادری:

در دوران سختی از تاریخ داریم زندگی می کنیم، خیلی خوبه و خیلی بهتر میشه اگر ما فارسی زبان ها که هم زبان هستیم متوجه شویم که غرب می خواهد به هر طریقی بین ما فارسی زبان ها فاصله بیاندازد و باید به این مهم توجه کنیم که همه ما قرار است در یک کشتی نشسته و در دریا به سلامت عبور کنیم پس بهتره قدر این قدرت و وضعیتمان را بدانیم، هرچه بهتر با هم صحبت کنیم، عاشق هم باشیم و هرچقدر بهتر از هم حمایت کنیم؛ امیدوارم این اتفاق به لطف خدا و همت ما فارسی زبانان اتفاق بیافتد.

مصاحبه کننده: سید بشیر موسوی

نظر شما
ارسال نظر
سنا

نیما نادری فوق العاده ست