نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2635
-
الف
+

«مختار سائقی» کرونا را شکست داد

«مختار سائقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که پیش تر به ویروس کرونا مبتلا شده بود، از بهبود وضعیت صحی خود خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «مختار سائقی» بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون ایران که چندی قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از حضور در صحنه فلمبرداری سریال های جدیدش باز ماند، به تازگی از بهبود وضعیت صحی خود خبر داد.

بازیگر سریال «ستایش» درباره سختی‌های کرونا، تصریح کرد: واقعاً دو هفته درد کشیدم، بیماری غریبی است. بدنم شروع می‌کرد به تشنج، از خدا می‌خواستم یک ثانیه آرام باشم و دست و پایم نلرزد. در عین‌حال عرق می‌کردم و سینه‌ام سنگینی می‌کرد. نمی‌گذاشت راحت حرف بزنم. امیدوارم هرچه زودتر شرّ این ویروس منحوس کم شود که مستلزم رعایت مردم است. 

او همچنین به حضورش در سریال «دادِستان» ساخته «مسعود ده‌نمکی» اشاره کرد و گفت: جالب است در «دادِستان» نقش شخصیتی را بازی می‌کردم که در محبس بود و میان این همه هنرور هراس داشتم که کرونا بگیرم. من در دو سه قسمت این سریال حضور دارم. 

«مختار سائقی» ۲۳ سنبله(شهریور) ۱۳۳۵ در تهران است. وی در سال ۱۳۶۱ وارد سينما شد و به عنوان بازيگر در فلم «ريشه در خون» حضور يافت.

«ستایش»، «به کجا چنین شتابان»، «سه در چهار» ، «ترش و شیرین»،«شب‌های برره» و «زیر آسمان شهر» از جمله سریال هایی است که با بازی آقای سائقی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «شب های برره»

تماشای آنلاین سریال «به کجا چنین شتابان»

تماشای آنلاین سریال «ستایش»

تماشای آنلاین سریال «ترش و شیرین»

تماشای آنلاین سریال «زیر آسمان شهر» 

تماشای آنلاین سریال «سه در چهار»

 م ح

نظر شما
ارسال نظر